Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Auron ottaa digitaaliset työkalut käyttöön osana hyvinvointivalmennusta

Auron Oy

Auron ottaa digitaaliset työkalut käyttöön osana hyvinvointivalmennusta

Julkaistu: 10.11.2015 klo 12:15
Julkaisija: Auron Oy

Auron aloittaa yhteistyön ja ottaa käyttöön Heia Heian digitaaliset valmennustyökalut. Työkalut mahdollistavat uusien, perinteistä fysioterapiaa täydentävien palveluiden kehittämisen. Asiakkaat tulevat saamaan parempaa palvelua yhdistettynä yhteisöllisyyteen. Auron on panostanut digitaalisten palveluiden kehittämiseen itsekin jo vuosia ja haluaa olla jatkossakin kehityksen kärjessä. ”Heia Heian työkalut ja Auronin visio modernista fysioterapiasta sopivat hyvin yhteen” Auron Oy:n toimitusjohtaja Panu Kuusisto toteaa.

Auronin Liikunta ja Ravinto ryhmistä vastaava fysioterapeutti Pauliina Rajaniemi on jo ehtinyt hyödyntää työkaluja omassa työssään: “On hienoa tarjota valmennettavalle ryhmälle uusi tapa pitää liikuntapäiväkirjaa. Ryhmäläiset ovat innoissaan, kun palvelu mahdollistaa toistensa kohtaamisen ja tsemppihengen luomisen myös ryhmätapaamisten ulkopuolella".

Auron konserni on toisen polven suomalainen perheyritys. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli noin 7.5 miljoonaa euroa ja se työllistää suoraan tai epäsuorasti noin 100 henkilöä. Auron ketjussa on mukana noin 80 jäsenyritystä 114 toimipisteen voimin. Ketju tavoittaa yli 95 % suomalaisista.

HeiaHeia on verkossa ja mobiililaitteissa toimiva yhteisöllinen liikunta- ja hyvinvointipalvelu.

Lisätiedot:
Auron Oy, Panu Kuusisto, toimitusjohtaja, puh. 050 2947,
panu.kuusisto@auron.fi HeiaHeia, Jussi Räisänen, toimitusjohtaja, puh. 050 386 6550, jussi@heiaheia.com