Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Arman Alizad rohkaisee uskomaan unelmiinsa

Arman Alizad rohkaisee uskomaan unelmiinsa

Julkaistu: 06.10.2015 klo 08:26
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Lahden seudun yrityselämän yhteen kokoava businesspäivä Business Day marssittaa yleisön eteen yhden tämän hetken kiinnostavimmista hahmoista. Arman ja viimeinen ristiretki –ohjelmastaan tuttu karismaattinen Arman Alizad  saapuu tapahtumaan puhumaan omien unelmien rohkeasta tavoittelusta ja toteuttamisesta. Business Day järjestetään Lahden Messukeskuksessa torstaina 5. marraskuuta.

Business Dayn luennossaan Arman Alizad puhuu siitä, miten elämää kannattaa elää ja miten löytää omat juttunsa. Hän luennoi elämästä, maailmasta, yrittäjyydestä ja työnteosta, sekä unelmista, niihin uskomisesta ja niiden toteutumisesta. Oman tarinansa lomassa Alizad ottaa esiin niitä käännekohtia, joissa omilla valinnoilla ja asenteella on ollut suuri merkitys tulevaisuuden kehittymiseen. Business Dayn puhujiksi saapuvat myös talousvalmentaja Mikko Sjögren sekä Etelä-Suomen Sanomien päätoimittaja Perttu Kauppinen. Tapahtumassa kuullaan lisäksi alueen tuttujen vaikuttajien ajatuksia uudenlaisessa ympäristössä Master Chef -kokki Aki Keskitalon apukokkeina Keittiömaailma –näytöskeittiössä.

Business Day tarjoaa pienille ja suurille yrityksille foorumin uusien asiakaskontaktien luomiseen ja verkostoitumiseen sekä näkyvyyden kasvattamiseen. Tapahtuman näytteilleasettajat edustavat liiketoimintaan liittyviä palveluita, laitteita materiaaleja ja alihankintaa. Yhtenä päivän erityisteemana on digitalisaatio ja internetin tulevaisuus. Ladecin, Hämeen Kauppakamarin, Päijät-Hämeen Yrittäjien sekä Mediatalo Esan yhdessä Lahden Messujen kanssa toteuttamalla Yrityselämää –torilla esitellään internetin tulevaisuuden ratkaisuja ja olemassa olevia haasteita esimerkkitapausten valossa.

Business Day 2015 Lahden Messukeskuksessa torstaina 5.11.2015 klo 11-17.
Tapahtumaan on vapaa pääsy ja myös luennot ovat kävijöille maksuttomia.

Business Up –iltamat näytteilleasettajille, kutsuvieraille ja yhteistyökumppaneille klo 17-21.

Lisätiedot:

Lahden Messut Oy

Pasi Rantanen

Asiakkuuspäällikkö

pasi.rantanen@lahdenmessut.fi

www.businessday.fi

Ennakkorekisteröinti: liput.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.