Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Airam sähkötarvikkeet

Airam sähkötarvikkeet

Julkaistu: 22.08.2013 klo 16:38
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

Airamilla on pitkät perinteet valon asiantuntijana – vuodesta 1921. Uusi tuoteryhmä, Airam sähkötarvikkeet, täydentää hienosti jo ennestään laajaa lamppujen ja valaisinten ja vapaa-ajantuotteiden valikoimaa.

Sähkötarvikkeet-valkoimaan kuuluvat kodin sähkö- ja asennustarvikkeet kuten jatkojohdot sekä sisä- että ulkokäyttöön, kytkimillä ja ilman, kaapelikelat, langattomat pistorasiat, tunnistimet, ajastimet, asennus- ja valaisintarvikkeet sekä paljon paljon muuta. Tuotteita on Keravan varastossa elokuussa 2013 reilut 100 erilaista ja valikoima kasvaa koko ajan

SELKEÄT PAKKAUKSET JA OHJEET

Kaikissa Airam-sähkötarvikkeissa on panostettu laatuun ja otettu huomioon suomalaiset asennustottumukset ja määräykset: mm. lapsiturvalliset pistorasiat on merkitty pakkauksiin selkeällä Lapsiturvallinen-symbolilla. Lisäksi lähes kaikille tuotteille on myönnetty kolmen vuoden takuu.

Pakkaukset on suunniteltu Suomessa ja niissä on kiinnitetty erityistä huomiota yhtenäiseen myymäläesillepanoon sekä pakkausten selkeään ja informatiiviseen ulkoasuun. Käyttö- tai asennusohjetta vaativissa tuoteissa on pakkauksessa mukana suomen-, ruotsin-, englannin- ja vironkieliset ohjeet ja ne ovat myös saatavana internetistä sivuilta airam.fi.

Kaikkien sähkötarvikkeiden tiedot löytyvät suomeksi verkkosivuilta:

• Tuotepäällikkö Anne Hemilä, puh. 040 573 3337, anne.hemila@airam.fi
  • Kuvat:

OY AIRAM ELECTRIC AB on yksityinen vakavarainen suomalainen yritys. Airam tunnetaan erityisesti kattavasta ja laajasta lamppuvalikoimasta. Myös valaisinten mallisto on suuri ja jatkuvasti kasvamassa – myös myymälä- ja ammattivalaistuksen puolella. Valikoimaan kuuluvat myös joulu- ja koristevalot, käsivalaisimet, paristot, kylmä-/lämpölaukut sekä tietenkin perinteiset termospullot. Airam-tuotteita myyvät hyvinvarustetut tavaratalot, päivittäistavarakaupat, sähköliikkeet ja rautakaupat.