Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » ABC Vehmaan liiketoiminta päättyy

ABC Vehmaan liiketoiminta päättyy

Julkaistu: 24.09.2014 klo 14:59
Julkaisija: Turun Osuuskauppa

Turun Osuuskauppa on päättänyt sulkea ABC Vehmaan liikennemyymälän. Toiminta polttonestemyyntiä lukuun ottamatta päättyy 31.12.2014.

- ABC Vehmaan liiketoiminta on ollut kannattamatonta ja sen vuoksi jouduimme tekemään päätöksen ABC Vehmaan liikennemyymälän sekä korjaamopalveluiden liiketoiminnan lopettamisesta. Jatkamme vuodenvaihteen jälkeen Vehmaalla kuitenkin ABC automaattiasemalla polttonestemyynnin parissa. Lisäksi pyrimme löytämään tiloihimme jatkajan, joka tarjoaisi vastaavia palveluja vehmaalaisille myös jatkossa, toteaa toimialajohtaja Mikko Eskelinen Turun Osuuskaupasta.

ABC Vehmaan henkilöstön kanssa käydyt yhteistoimintaneuvottelut on saatu päätökseen. Neuvottelujen piirissä oli koko ABC Vehmaan henkilökunta, yhteensä 4 henkilöä. Kaikkien neljän henkilön työsuhteet ABC Vehmaalla päättyvät, mutta heille tarjotaan muita tehtäviä TOK:ssa.

Turun Osuuskauppa, toimialajohtaja, matkailu- ja ravitsemiskauppa, liikennemyymälät ja polttonestekauppa, Mikko Eskelinen, puh. 010 764 5007

TOK on yli 135 000 varsinaissuomalaisen talouden omistama osuuskauppa. Turun Osuuskauppa toimii päivittäis- ja erikoistavarakaupassa, liikennemyymälä-, matkailu- ja ravitsemis- sekä tavaratalokaupassa 21 kunnan alueella Varsinais-Suomessa. Sen tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille.