Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » ABC automaattiasema avattu Lammille

ABC automaattiasema avattu Lammille

Julkaistu: 02.07.2012 klo 10:55
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

S-market Lammin yhteydessä toimiva ABC automaattiasema on avattu jälleen asiakkaille. Automaattiasema suljettiin marraskuussa S-marketin uudistuksen ja vanhan kiinteistön purkutöiden vuoksi. Nyt uudistus on saatu kokonaisuudessaan valmiiksi, ja ABC automaattiasema avattiin asiakkaiden käyttöön uudella paikallaan. S-market Lammi on saanut uudistuksen myötä myös tilavan parkkialueen.

Asiakasomistajat saavat tankkauksista Bonusta jopa viisi prosenttia sekä maksutapaetua 0,5 prosenttia maksaessaan S-Etukortilla. Osuuskauppa Hämeenmaalla on 9 ABC liikennemyymälää, 20 ABC automaattiasemaa sekä kaksi ABC pesukatua Kanta- ja Päijät-Hämeessä.

Lisätiedot: Osuuskauppa Hämeenmaa, toimialajohtaja Jouni Viljanen, 0500 845 930

Hämeenmaa – yli 136 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.