Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Äänekosken S-marketiin avataan Caffitella

Äänekosken S-marketiin avataan Caffitella

Julkaistu: 04.06.2012 klo 10:53
Julkaisija: Osuuskauppa Keskimaa

Keskimaa Osk:n Äänekosken S-marketiin avataan heinäkuussa lounas-, kahvila- ja konditoriapalveluja tarjoava Caffitella.

Caffitellalle remontoidaan parhaillaan liiketilaa S-marketin sisäänkäynnin viereen. Lounaskahvila-konditorian käyttöön tulee yhteensä noin 100 neliötä tilaa.

– S-marketin oman henkilökuntamme voimin pyöritetty pieni Presso-kahvilamme on lopetettu. Lisäksi Ifin palvelupiste on muuttanut Koskikeskukseen, joten pystymme tarjoamaan uudelle yhteistyökumppanillemme muutostöiden jälkeen erittäin hyvät tilat, Keskimaan aluejohtaja Marko Tyyskä kuvailee.

Hän uskoo S-marketin asiakkaiden ottavan uuden palvelun hyvin vastaan.

– Me keskimaalaiset keskitymme S-marketissa parhaaseen osaamiseemme, eli mahdollisimman hyvän, monipuolisen ja helposti asioitavan kaupan ylläpitämiseen ja kehittämiseen. On hienoa, että voimme samalla tarjota laajentumismahdollisuuden laadukkaita tuotteita ja palveluja tarjoavalle oman alueemme yritykselle.

Yhteistyö vaajakoskelaisen Caffitellan kanssa antaa Keskimaalle myös tilaisuuden nostaa jälleen esiin keskisuomalaista elintarvikeosaamista.

– Caffitella tarjoaa aitoja makuja omasta maakunnastamme, Tyyskä kiittelee.

Caffitellan lounaskahvila-konditoria avataan Äänekoskelle heinäkuun puolessa välissä.

–  Kyseessä on jo kuudes kahvilamme, mutta ensimmäinen Jyväskylän ulkopuolella. Neuvotellessamme Keskimaan kanssa Vaajakosken uuteen S-marketiin tulossa olevasta toimipaikastamme, nousi esiin mahdollisuus laajentua myös Äänekoskelle. Tartuimme tilaisuuteen, sillä paikka on erittäin hyvä, yrittäjä Minna Liiri Caffitellasta kuvailee.

Äänekosken kahvilaan tulee noin 40 asiakaspaikkaa.

– Suolaisten ja makeiden leivonnaisten lisäksi tarjoamme kuutena päivänä viikossa noutopöytälounasta. Kaikki tuotteet valmistetaan Jyväskylässä Seppälänkankaan leipomossamme.

Caffitellan aukioloajat tulevat pääsääntöisesti noudattelemaan S-marketin aukioloaikoja, viikolla tosin avataan ja suljetaan todennäköisesti tuntia ennen myymälää.

– Äänekosken toimipisteen myötä tulemme työllistämään 3-4 uutta työntekijää, Minna Liiri kertoo.

Keskimaa Osk:
aluejohtaja Marko Tyyskä, 050 361 5810
marketpäällikkö Petri Ahapainen, 050 3082329

Caffitella / Restella Oy
yrittäjä Minna Liiri,  010 231 2295

Keskimaa Osk on vähittäiskauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 700 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 110 000. Keskimaa työllistää noin 2000 keskisuomalaista.