Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Unelmien silmukat -neulekirjassa haaveet muuttuvat sukiksi

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Unelmien silmukat -neulekirjassa haaveet muuttuvat sukiksi

Julkaistu: 29.09.2015 klo 13:45
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Unelmien silmukat -neulekirjan sukkamallien innoituksen lähteitä ovat Suomen kaunis luonto ja siinä koetut hetket. Malleihin sisältyy sekä yksivärisiä pintaneuleita että kirjoneuleita ja niiden yhdistelmiä. Lyyrisen harmoninen värimaailma jättää tilaa taidokkaille neulekuvioille ja vie ajatukset suomalaiseen maisemaan.

Sukkamalleissa on käytetty ennakkoluulottomasti ja innovatiivisesti erilaisia tekniikoita, joihin yhdistyy yllättäviä yksityiskohtia. Uudet tekniikat ja mallit antavat paljon purtavaa kokeneillekin neulojille. Ohjeet ovat keskimäärin varsin haastavia, mutta mukana on myös muutama helpompi malli.

Pirjo Iivonen on sanomalehtialalla työskentelevä perheenäiti, jonka rakkain harrastus on sukkamallien suunnittelu.

Pirjo Iivonen: Unelmien silmukat – Haaveista sukiksi
ISBN 978-952-254-233-5
1. painos 2015
Nidottu, 160 sivua

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi