Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Paketoi kauniisti -opaskirja ilmestyy viikolla 41

Minerva Kustannus Oy

Paketoi kauniisti -opaskirja ilmestyy viikolla 41

Julkaistu: 21.09.2015 klo 13:27
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Jane Means: Paketoi kauniisti
Parhaat ideat näyttäviin lahjapaketteihin

Ajatuksella valittu lahja ansaitsee arvoisensa paketoinnin. Tämä upeasti kuvitettu opaskirja kertoo, miten syntyvät hurmaavat ja persoonalliset lahjapaketit, joita on ilo antaa ja saada.

Kaikki kirjan paketointi-ideat on esitetty selkein ja helposti seurattavin ohjein.

Olipa kyseessä yksinkertainen laatikko, putkimainen pakkaus, pyöreä rasia tai erityisen hankalan muotoinen esine, kirja opastaa, minkälaisilla tekniikoilla niistä syntyy elegantti lahjapaketti. Kirja antaa ohjeet myös kauniiden lahjakuorien ja -kassien valmistukseen.

Kirjan paketointi-ideoista löytyy useita tyylejä ja teemoja, kuten maalaisromantiikka, kierrätysmateriaalit, vintage, glamour ja japanilainen paperintaittelu.

Oivaltava paketointi tekee lahjasta henkilökohtaisen ja saajalleen arvokkaan. Inspiroiva opaskirja antaakin runsaasti hauskoja ideoita erilaisista pakkausmateriaaleista ja erikoisista lahjakääreistä.

Pakettien sidonta ja viimeistely on saanut kirjassa oman osionsa. Siinä esitellään erilaiset lahjanauhat ja niiden lukemattomat käyttömahdollisuudet, pakettien koristeet sekä pakettikortit.

Jane Means: Paketoi kauniisti

ISBN/EAN 978-952-312-175-1
Luokka 65
Suomennos Eva Katajamäki
210 x 250 mm
Sidottu, nelivärinen
144 s.
Ilmestyy viikolla 41/2015

Jane Means on floristi ja lahjojen paketoinnin ammattilainen, jonka asiakkaisiin kuuluvat mm. Englannin kuninkaalliset, Harrods, American Express ja monet muotitalot. Hänen Englannissa pitämiinsä työpajoihin tulee osallistujia ympäri maailmaa. Jane suunnittelee myös omia nauhakokoelmia, joita esitellään tämän tästä lehdissä ja joita myyvät Lontoossa mm. Liberty ja Fortnum & Mason.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi