Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Letitellen-kirjan ohjeilla loihdit helposti kevään ja kesän upeimmat kampaukset arkeen ja juhlaan

Bazar Kustannus Oy

Julkaistu: 26.04.2016 klo 09:15
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Ranskalainen letti, kierretty letti, kalanruotoletti, neljän säikeen letti, köysiletti… Letitellen-kirja sisältää 75 vaihe vaiheelta etenevää ohjetta lettikampauksiin. Norjalainen ”lettimamma” Bente-Helen Schei opettaa kirjassaan yksityiskohtaisten ja selkeiden vaihekuvien avulla kaikki letityksen perustekniikat. Niiden avulla tehdään helppoja kampauksia ja punotaan upeita muunnelmia ja juhlakampauksia.

Kirjan ohjeilla valmistat oikeanlaisen letin jokaiseen päivään ja tilanteeseen: rankkaakin jumppatreeniä kestäviä lettejä, urbaaniin elämään sopivia lettejä, lettejä joissa on helmiä ja kimalletta, rentoja lettejä arkeen ja tyylikkäitä kampauksia juhlaan. Myös isät voivat osallistua lettien tekoon – kirjassa on isille ihan oma lukunsa!

Norjalaisen Bente-Helen Schein suosio sai alkunsa Instagramissa, jossa hänen @flettemamma-tilillään on jo yli 148 000 seuraajaa. Scheillä on neljä tytärtä, joiden hiuksiin hän testaa kaikki lettikampauksensa ja lisää niistä kuvia tililleen lähes päivittäin. Letitellen sisältää hänen parhaat lettiohjeensa. Kirja nostatti varsinaisen letitysbuumin ja on myynyt jo yli 100 000 kappaletta.

Bente-Helen Schei
Letitellen – 75 erilaista lettikampausta
Alkuteos Fletteboka
Suomennos Päivi Kivelä
Sidottu, 256 sivua
ISBN 978-952-279-305-8
Kirjastoluokka 59.31
Ilmestymispäivä 26.4.2016

Painokelpoiset kuvat kannesta ja kirjailijasta

Arvostelukappaleet ja lisätiedot:

Bazar Kustannus Oy, markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Katariina Vuori, tiedotus@bazarkustannus.fi, 040 548 9810

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää.
www.bazarkustannus.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon