Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Käsityöopas NEULO ILMAN PUIKKOJA ilmestyy viikolla 40

Minerva Kustannus Oy

Käsityöopas NEULO ILMAN PUIKKOJA ilmestyy viikolla 40

Julkaistu: 16.09.2015 klo 09:39
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Laura Strutt: Neulo ilman puikkoja

Ilman puikkoja neulominen on kasvamassa suosituksi tavaksi luoda asusteita ja sisustuselementtejä langasta. Kirjassa neuvotaan, kuinka kaikki tutut silmukat ja tekniikat voi toteuttaa käyttämällä vain käsivarsia ja käsiä.

Yksityiskohtaiset ohjeet ja valokuvat auttavat neulomaan eri pintoja sileästä neuleesta helmineuleeseen, kaventamaan ja lisäämään, neulomaan palmikkoja ja käyttämään useita lankoja yhtä aikaa. Kirja opettaa myös neulomaan yhdellä, kahdella tai kolmella sormella.

Kirja sisältää 35 tyylikästä ohjetta huiveista ja peitoista tuolinpäälisiin, liiveihin ja shaaliin, jonka voi neuloa alle tunnissa. Sormilla neulojille kirjasta löytyy ohjeet esimerkiksi tablettiin, kylpymattoon ja jopa kaulakoruun.

Laura Strutt: Neulo ilman puikkoja

ISBN/EAN 978-952-312-180-5
Luokka 65
Suomennos Sari Polvinen
208 x 276 mm
Nidottu, nelivärinen
128 s.
Ilmestyy viikolla 40/2015

Laura Strutt on Craft Business -lehden entinen toimittaja ja Sew-lehden perustaja ja vuoteen 2012 sen päätoimittaja. Hän jakaa kädentaitojen asiantuntemusta kotisivullaan www.madepeachy.com. Hän on aiemmin julkaissut kirjat The Sewing Manual ja DIY Wedding Manual. Strutt asuu Colchesterissa, Englannissa.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi