Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Ideoita ja inspiraatioita lämpöiseen jouluun Tiimarista! Mukana ihastuttavat Hanna Pakarinen ja Saija Palin!

Tiimari Retail Oy

Kutsu.
Julkaistu: 12.08.2013 klo 10:21
Julkaisija: Tiimari Retail Oy

Tiimari toivottaa Sinut lämpimästi tervetulleeksi suosittuun joulun lehdistötilaisuuteen!

Aika Perjantai 23.8.2013 klo 9.00 - 15.00
Paikka Tiiliholvi, Katajanokka, Kanavaranta 7 C, Helsinki

Tilaisuudessa pääset tutustumaan Joulun 2013 uutuusteemoihin ja upeaan tuotevalikoimaan. Teemoina tänä vuonna ovat mm. heleä hopea-valkoinen ja perinteinen puna-valkoinen, joista esittelemme kattavan valikoiman uutuustuotteita. Lisäksi esittelemme erilaisia paketointi- ja askarteluvinkkejä lämpöiseen jouluun. Bongaa ideat pikkujouluihin, lahjaksi tai kotiin! Tilaisuudessa pääset kurkistamaan myös upeaan Halloween-maailmaamme!

Ohjelmassa:
- Ihastuttava Saija Palin esittelee vinkkejä joulutunnelman luomiseen klo 11-15
- Hurmaava Hanna Pakarinen esiintyy klo 12 ja 13
- Inspiroivat askartelutyöpajat: Miran kranssi- ja leimailutyöpaja sekä Johannan koruaskartelupaja
- Paketointitaiteilija Elina Kutila loihtii joulun upeimmat paketit ja tekee paketointinäytöksiä

Tilaisuudessa tarjoamme aamupalaa klo 9.00–10.00 ja salaattilounaan klo 11.00–13.00. Tule silloin, kun Sinulle sopii ja valmistaudu jouluun hyvissä ajoin! Ovet ovat avoinna koko päivän.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja: Salla Mahkonen, salla.mahkonen@tiimari.fi tai puh. 044 712 9469. Ilmoittaudu viimeistään 16.8.2013 ja kerro samalla mahdollisista erityisruokavalioista tai allergioista.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!