Etusivu » Tiedotteet » Käsityöt ja askartelu » Anna oma tyylisi, identiteettisi ja persoonasi näkyä

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Anna oma tyylisi, identiteettisi ja persoonasi näkyä

Julkaistu: 25.06.2013 klo 11:30
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Mikä on sinun oma juttusi? Innostaako sinua eniten luonto ja sen monimuotoisuus, urbaani trendikäs kierrätyskulttuuri, oman luovuutesi lähtökohdista kumpuava taiteellisuus vai kenties ripaus glamouria?

– Meillä kaikilla on ne omat juttumme, mitkä saavat meidät tuntemaan olomme kotoiseksi. Asioita, jotka rakentavat identiteettiämme, tuovat iloa elämään ja turvaa silloin, kun sitä tarvitaan. Tästä lähtökohdasta on syntynyt Vallila Interiorin ”Oma juttu -kokoelma”, kertoo Anne Berner.

Tarve hidastaa on yksi teemoista

Uudessa kokoelmassa on 27 aivan uutta tai aiempien kuosien pohjalta ”modernisoitua” sisustustekstiiliä, jotka ovat suunnitelleet Vallila Interiorin omat suunnittelijat Tanja Orsjoki, Matleena Issakainen, Riina Kuikka ja Saara Eklund sekä vierailevana suunnittelijana veistoksellisista linjoistaan tunnettu Zoltan Popovits. Lisäksi mallistossa on Philip Lászlón valokuvien sekä Howard Smithin 70-luvun taideteosten pohjalta suunniteltuja kuoseja. Kokoelmaa laajennetaan sisustustekstiileistä myös mattoihin ja tapetteihin.

– Tarve hidastaa, huolehtia ympäristöstä ja resursseista on ollut yksi teemoistamme. Siitä käsin on syntynyt peräti 15 kuosia. Suunnittelijamme ovat ammentaneet mielihyvää tuottavia näkymiä niin Lapin luonnosta kuin urbaanista elämänmuodosta, jossa vastuullisuus arjen valinnoista näkyy myös sisustuksessa.

Malla, Saana, Ruska, Sammaltähkä, Meri, Pesä, Genetic, Organic, Herbarium, Romulus, Suvilahti, Skuutti, Vesiheinä, Meritähti, Satulinna ovat kankaita, joiden väreissä hehkuvat oranssi, terra, punainen, oliivi ja avocado. Uutena materiaalina on muun muassa pellavaa muistuttava linen look.

Ripaus glamouria on täysin sallittua

– Glamour on toinen voimakkaasti nouseva trendi sisustuksessa. Anna siis klassisten, kauniiden väri- ja kuvamaailmojen inspiroida itseäsi, se on täysin sallittua, hymyilee Anne Berner. Väreissä korostuvat jalometallien sävyt, violetti sekä heleän vaaleat, helmeilevän siniset ja vihreä. Todellinen sisustuksellinen löytöretki tämän genren omakseen tuntevalle.
Oma juttu -kokoelma tarjoaa kankaita eri asenteille, elämäntavoille ja tyyleille. Mieli kannattaa kuitenkin pitää avoinna – ole rohkea ja innostu uusista ajatuksista, tutustu Vallila Interiorin uusiin kankaisiin ja anna itsellesi lupa olla rohkea.

Teksti: Maarit Reingoldt

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi