Etusivu » Tiedotteet » Ilmailu » Tietoteos maailman parhaista sotilaslentokoneista ilmestyy viikolla 40

Minerva Kustannus Oy

Tietoteos maailman parhaista sotilaslentokoneista ilmestyy viikolla 40

Julkaistu: 21.09.2016 klo 09:44
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Thomas Newdick
Maailman parhaat sotilaslentokoneet kautta aikojen

52 maailman maineikkainta sotilaslentokonetta sadan vuoden ajalta.

Kirja sisältää yli 200 piirrosta ja valokuvaa jokaisesta lentokoneesta useasta eri kulmasta. Jokaisen lentokonetyypin kuvaus sisältää lyhyen historiikin ja tekniset tiedot sekä joidenkin keskeisten erityispiirteiden selostuksen.

Matka alkaa ensimmäisen maailmansodan aikakauden hävittäjäkoneista ja päättyy kaikkein uudenaikaisimpiin, näköetäisyyden ulkopuolella tapahtuvaan ilmataisteluun kykeneviin hävittäjiin.

Kirjassa kuvaillaan jokaisen keskeisen sotilaslentokonelajin edustajia: kaksitasohävittäjiä, tukialuskoneita, taktisia pommituskoneita, kuljetuskoneita, monitoimihävittäjiä, strategisia pommitus- ja rynnäkkökoneita sekä häivepommituskoneita.

Maailman parhaat sotilaslentokoneet kautta aikojen

ISBN /EAN 978-952-312-360-1
Luokka 39.6
Suomennos Tapio Kakko
210 x 280 mm
Sidottu, nelivärinen
224 s.
Ilmestyy viikolla 40/2016

Thomas Newdick on ilmailun ja puolustusteollisuuden aiheisiin erikoistunut kirjailija ja toimittaja. Hän on kirjoittanut mm. kirjat The Essential Aircraft Identification Guide: Modern Military Airpower, 1990−Present ja The Essential Aircraft Identification Guide: Carrier Aircraft, 1990−Present. Hän on Combat Aircraft Monthly -lehden avustava toimittaja. Newdick asuu Lontoossa.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi