Etusivu » Tiedotteet » Ilmailu » Finavia jatkaa yhteistyötä lentoaseman turvatarkastuksissa Turvatiimin kanssa

Turvatiimi

Finavia jatkaa yhteistyötä lentoaseman turvatarkastuksissa Turvatiimin kanssa

Julkaistu: 12.09.2014 klo 09:00
Julkaisija: Turvatiimi

Finavia jatkaa yhteistyötä Turvatiimin kanssa Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Turvatiimi tuottaa turvatarkastuspalveluita terminaalien henkilökunta- ja tavarantarkastuspisteissä 1 ja 3. Vuoden kestävä uusi sopimus alkaa 1.10.2014. Turvatiimi on jo aiemmin tuottanut turvapalveluita tavarantarkastuspisteissä.

Henkilökunta- ja tavarantarkastuspisteillä suoritetaan turvatarkastuksia lentoaseman henkilökunnalle ja lentoasemalle sisään tuleville tavaroille ja tavarantoimituksille. Turvatarkastustoimet suoritetaan läpivalaisulaitteilla, käsintarkastuksin sekä muita teknisiä apuvälineitä hyväksikäyttäen.

”Yhteistyö Finavian kanssa on meille erittäin tärkeää ja haluamme viedä yhteistyötä eteenpäin ja kehittää palvelutarjontaamme lentoasemalla myös jatkossa. Turvallisuuspalveluidemme tavoitteena on että henkilökunnan ja matkustajien on turvallista, helppoa ja miellyttävä asioida Helsinki-Vantaan lentoasemalla”, sanoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oyj, juha.murtopuro@turvatiimi.fi, puh. 0207 363 201

Turvatiimi Oyj

Turvatiimi-konserni on suomalainen valtakunnallinen palvelualan yritys, joka tarjoaa turvallisuus- ja vartiointialan palveluita ja turvateknologiaa Turvatiimin brändin alla, vähittäiskaupan palveluita, hoivapalveluita ja asiakaspalvelukokonaisuuksia Palvelutiimin brändin alla sekä 24/7 valvomo-, kuvavalvonta-, hälytys- ja johtokeskuspalveluja kustannustehokkaasti Responda 113:n kautta. Toimintamme periaatteita ovat asiakaslähtöisyys, joustavuus, tuloksellisuus ja innovatiivisuus. Vuonna 2013 Turvatiimin liikevaihto oli 37,8 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 1 100 henkilöä. Turvatiimi Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. www.turvatiimi.fi  www.palvelutiimi.fi  www.responda113.fi