Etusivu » Tiedotteet » Ilmailu » Bisnestä lennokeilla

Kutsu.
Julkaistu: 24.08.2015 klo 10:10
Julkaisija: Tekes tiedottaa

Lennokkeja lennähtää ilmaan vaikeakulkuisissa maastoissa ja haastavissa arktisissa olosuhteissa. Lennokkien avulla kavutaan helposti korkeisiin mastoihin ja piippuihin. Lennokkibisnes on myös robotiikkaa, big dataa ja tiedon analysointia sekä palvelumuotoilua, sillä uutta tietoa syntyy paljon ja nopeasti.

Suomessa lennokkiala kiinnostaa ja meiltä löytyy hyvää alan osaamista. Keskiviikkona 26.8. alan toimijat kokoontuvat yhteen Tekesin järjestämään lennokkityöpajaan. Toimituksenne edustaja on tervetullut seuraamaan työpajaa klo 8.30-16.30. Työpaja järjestetään Ruoholahdessa, Porkkalankatu 1, Helsinki.

Lennokkityöpajassa selvitetään lennokkiliikektoiminnan tilannetta ja tulevaisuutta. Työpajassa opitaan lisää lennokeista ja ideoidaan uusia lennokkisovelluksia. Lennätysnäytös järjestetään klo 10.10.

Työpajan ohjelma

Ilmoittautumiset: Sanna Nuutila, sanna.nuutila@tekes.fi

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Viestintäpäällikkö Sanna Nuutila, Tekes