Etusivu » Tiedotteet » Hanketiedotteet » Tervetuloa VisitMikkelin ja NOVASOLin yhteiseen tiedotustilaisuuteen!

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Tervetuloa VisitMikkelin ja NOVASOLin yhteiseen tiedotustilaisuuteen!

Julkaistu: 26.07.2016 klo 14:58
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Matkailu on alueellisesti erittäin tärkeä kasvutekijä Mikkelille ja koko Suomelle ja yksityisten lomaasuntojen vuokraaminen on ollut kasvava trendi Euroopassa jo pitkään. Voimme iloisina todeta, että NOVASOL on jo ensimmäisenä kesänä tuonut lisää matkailijoita Saimaan alueelle etenkin Keski-Euroopasta. Kerromme lisää positiivisista tuloksista sekä vuoden 2017 näkymistä kahvien merkeissä ensi perjantaina 29.7.2016 klo 10.00 VisitMikkelin tiloissa, Maaherrankatu 22, 50100 Mikkeli. Paikalla ovat edustajat NOVASOLilta, VisitMikkelistä sekä paikallinen mökkiyrittäjä kertomassa kuulumisia.

Tervetuloa,

Maisa Häkkinen, matkailujohtaja, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Minna Kauppi, markkinointipäällikkö NOVASOL Suomi

Tutkimukset ja heikot signaalit kertovat muutoksista vapaa-ajan toimintaympäristössä ja mökkeilijöiden käyttäytymisessä. Myös matkailijoiden arvot ja kulutuskäyttäytyminen ovat muuttumassa. Matkailun ja vapaa-ajan asutuksen merkitys Mikkelin seudulle on poikkeuksellisen suuri. Vapaa-ajasta kestävää kilpailuetua -kehittämisohjelman avulla turvataan ja kasvatetaan vapaa-ajan tuomia tuloja ja työpaikkoja sekä lisätään yritysten määrää. Hankkeella haetaan ratkaisua myös tarpeeseen kasvattaa majoituskapasiteettia erityisesti sesonkiaikoina, riittävää volyymiä kansainvälisiin jakelukanaviin sekä osallistumista kansainvälisiin vapaa-ajan verkostoihin.

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy luo työtä mikkeliläisille tukemalla yritysten kehitystä, kasvua ja vientiä. Miksei palvelee yrittäjiä liiketoimintasuunnitelman laatimisvaiheesta alkaen, kaikissa kehitysvaiheissa. Asiantuntijamme auttavat yrityksiä sijoittumaan, löytämään työvoimaa, kehittämään liiketoimintaa sekä luomaan kansallisia ja kansainvälisiä verkostoja. Lisää meistä www.mikseimikkeli.fi