Etusivu » Tiedotteet » Hanketiedotteet » Mikkelistä suunnataan ICTexpoon verkostoitumaan

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Mikkelistä suunnataan ICTexpoon verkostoitumaan

Julkaistu: 19.04.2016 klo 11:07
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

ICTexpo 2016 kerää tuhannet päätöksentekijät Helsingin messukeskukseen verkostoitumaan ja tutustumaan liiketoiminnalle hyödyllisiin IT-ratkaisuihin. Mikkelistä suunnataan tapahtumaan yhteiskuljetuksella keskiviikkona 27.4.2016.

Seitsemättä kertaa järjestettävässä ICTexpossa esitellään digitalisaation mahdollisuuksia yritysmaailmalle ja päätöksentekijöille. Toni Kirjalainen Lokkit Oy:stä kertoo tapahtuman olleen joka vuosi mielenkiintoinen päivitys alan kehityksestä.

”Palvelujen sähköistyminen kasvaa jatkuvasti, joten digitalisaatio koskettaa kaikkia yrityksiä alasta riippumatta. Jos jättää tämän huomiotta, putoaa kasvun kärryiltä.”

Mikkelistä tapahtumaan järjestetään kaikille avoin yhteiskuljetus  keskiviikkona 27.4.2016. Menopaluukuljetus maksaa 12 euroa. Mukaan voi ilmoittautua osoitteessa www.digimiry.fi/ictexpo.

Matkan järjestävät yhteistyössä ESEDU, Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset TIVIA ry, Mikkelin tietotekniikkayhdistys MITTY ry, Digimi ry sekä Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy:n Uusia liiketoimintoja linkitetystä datasta –hanke.

Lisätiedot:

Jukka Kumpusalo

Projektipäällikkö, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

jukka.kumpusalo@mikseimikkeli.fi

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy luo työtä mikkeliläisille tukemalla yritysten kehitystä, kasvua ja vientiä. Miksei palvelee yrittäjiä liiketoimintasuunnitelman laatimisvaiheesta alkaen, kaikissa kehitysvaiheissa. Asiantuntijamme auttavat yrityksiä sijoittumaan, löytämään työvoimaa, kehittämään liiketoimintaa sekä luomaan kansallisia ja kansainvälisiä verkostoja. Lisää meistä www.mikseimikkeli.fi