Etusivu » Tiedotteet » Hanketiedotteet » Gofore vahvistaa asemiaan suomalaisen opetuksen digitalisoijana

Gofore Oy

Gofore vahvistaa asemiaan suomalaisen opetuksen digitalisoijana

Julkaistu: 12.10.2015 klo 08:00
Julkaisija: Gofore Oy

CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy valitsi Gofore Oy:n puitesopimustoimittajakseen. Toimituksen kohteena on IT-konsultointi- ja IT-asiantuntijatyön tuottaminen CSC:lle sekä puitejärjestelyssä mukana oleville korkeakouluille vuosina 2015–2017. Sopimus pitää sisällään kaksi optiovuotta.

CSC:n lisäksi puitejärjestelyssä ovat korkeakouluista mukana Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Turun ammattikorkeakoulu, Lapin yliopisto, Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Karelia ammattikorkeakoulu, Jyväskylän yliopisto sekä Metropolia ammattikorkeakoulu.

Sopimus vahvistaa entisestään Goforen asemaa Suomen opetussektorin digitaalisen muutoksen ajajana ja toteuttajana. Goforella on jo ennestään vahva asiakassuhde Aalto yliopiston, CSC:n, Helsingin yliopiston, Tampereen ammattikorkeakoulun sekä Tampereen yliopiston kanssa. Näiden lisäksi olemme kehittäneet opetuksen kansallisia tietojärjestelmiä Opetus- ja kulttuuriministeriön sekä Opetushallituksen kanssa vuodesta 2011 alkaen. Opetushallituksen vetämässä Oppijan palvelut -hankkeessa olemme olleet toteuttamassa mm. kansallista hakujärjestelmää sekä Opintopolku.fi- ja ePerusteet-palvelua.

Gofore Oy
Juha Virtanen
Liiketoimintajohtaja
050 413 3136 tai juha.virtanen@gofore.com