Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Uusia nimityksiä Jutta Urpilaisen esikuntaan

SDP Tiedotus

Uusia nimityksiä Jutta Urpilaisen esikuntaan

Julkaistu: 15.02.2013 klo 10:22
Julkaisija: SDP Tiedotus

SDP:n puoluehallitus on nimittänyt Olli-Pekka Koljosen Jutta Urpilaisen erityisavustajaksi. Koljonen on työskennellyt viimeksi Suomen Ammattiin Opiskelevien Liitto – SAKKI ry:n pääsihteerinä. Hän on kaupunginvaltuuston jäsen Viitasaarella ja muun muassa Nuorisoyhteistyö Allianssin varapuheenjohtaja. Paikka vapautui Matti Hirvolan siirtyessä muihin tehtäviin.

Urpilaisen toiseksi erityisavustajaksi valittiin SDP:n eduskuntaryhmän lainsäädäntösihteeri Martta October. October toimii tehtävässä Arto Virtasen vanhempainvapaan ajan.

Sosialidemokraattisen ministeriryhmän viestintävalmiuksia täydennetään neuvonantajalla. Puoluehallitus nimitti tähän tehtävään kansanedustaja Mikael Jungnerin.

Puoluehallitus nimitti myös Ilmari Nalbantoglun SDP:n viestintäkoordinaattoriksi. Paikka vapautui SDP:n viestintäpäällikkö Ismo Kainulaisen siirryttyä peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardssonin erityisavustajaksi.

Kaikki henkilöt aloittavat tehtävissään maanantaina 18.2.2013.

SDP:n puoluesihteeri Reijo Paananen, p. 040 758 4322.

SDP. Kansan edustaja.