Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Senaatti-kiinteistöt uudistaa ja peruskorjaa Jyväskylässä Wanha Läänin virastotalon moderniksi työympäristöksi valtion eri toimijoiden käyttöön

Senaatti-kiinteistöt

Kutsu.
Julkaistu: 25.04.2013 klo 11:56
Julkaisija: Senaatti-kiinteistöt

Virastotalon peruskorjaus on edennyt suunnitelmien mukaisesti, ja tilat valmistuvat kesäkuussa 2013.  Rakennustyöt ovat edenneet nyt harjannostajaisiin.

Toivotamme tiedotusvälineiden edustajat tervetulleiksi peruskorjauksen harjannostajaistilaisuuteen
torstaina 2. toukokuuta 2013 osoitteeseen Cygnaeuksenkatu 1, Jyväskylä.

Tilaisuus alkaa klo 13.00 työmaakierroksella ja perinteistä harjannostajaisjuhlaa vietetään klo 14.00 alkaen.

Lämpimästi tervetuloa!

Senaatti-kiinteistöt on maanlaajuisesti toimiva liikelaitos, joka valtion sisäisenä työympäristö- ja toimitila-asiantuntijana tuottaa ja tarjoaa tiloja ja niihin liittyviä palveluja valtionhallinnolle. Toimitilojen vuokraus, investoinnit sekä kiinteistöjen ja palvelujen kehittäminen muodostavat liiketoiminnan perustan. Toimintamme perustuu yhteiskuntavastuulliseen liiketoimintaan, hyvään palveluun, pitkäaikaisiin asiakkuuksiin ja kumppanuuteen.  Tutustu toimintaamme http://yhteiskuntavastuuraportti2012.senaatti.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki