Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Radio Dein kysely: Joka toinen kirkon työntekijä pitää Juha Sipilää parhaana vaihtoehtona pääministeriksi

Radio Dei

Julkaistu: 08.04.2015 klo 08:30
Julkaisija: Radio Dei

Hyvä toimitus,

Radio Dei julkistaa tänään keskiviikkona 8. huhtikuuta evankelis-luterilaisen kirkon työntekijöiden äänestyskäyttäytymistä mittaavan kyselytutkimuksen. Radio Dei kysyi kirkon työntekijöiltä, mitä puoluetta he aikovat äänestää ensi viikolla järjestettävissä eduskuntavaaleissa sekä kuka on kirkon työntekijöiden mielestä paras ehdokas seuraavaksi pääministeriksi. Kyselytutkimuksen tulokset julkistettiin tänään keskiviikkona Radio Dein Parempi Huomen -aamulähetyksessä kello 8.20.

Ohessa kyselytutkimuksen tulokset ja aiheeseen liittyvä tiedote toimituksenne vapaaseen käyttöön.

Ystävällisin terveisin,

Kai Kortelainen

Radio Dei on Suomen ainoa kristillinen radioasema ja maamme tunnetuin kristillinen media. Kanavaa kuuntelee viikoittain 200.000 ja vähintään kerran kuukaudessa yli 300.000 suomalaista. (TNS Gallup 27.5.2014)