Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » PAM luovutti jäsenhankintajopon pääministeri Juha Sipilälle

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

PAM luovutti jäsenhankintajopon pääministeri Juha Sipilälle

Julkaistu: 13.10.2015 klo 12:54
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Palvelualojen ammattiliitto PAMiin liittyi syyskuun aikana liki 4 000 uutta jäsentä. PAM on tavallisesti luovuttanut jäsenhankintajopon runsaasti jäseniä hankkineelle luottamushenkilöilleen, mutta tällä kertaa pyörä päätettiin luovuttaa pääministeri Sipilälle.

PAM huomioi aina hyvästä jäsenhankinnasta palkitsemalla paljon jäseniä hankkineet luottamushenkilönsä. Viimeksi pamilainen luottamusmies palkittiin Jopolla kesäkuussa.

Monet PAMiin liittyneet mainitsivat liittymisensä syyksi hallituksen pakkolakiesitykset ja heikennykset. Palautteiden perusteella on selvää, että pääministeri Sipilä on edesauttanut PAMin jäsentulvaa viime kuussa.

- Kun syyskuun jäsenmääräluvut selvisivät, oli ilmeistä, että jäsenhankintajopo menee tällä kertaa Juha Sipilälle. Hyvästä jäsenhankinnasta palkitseminen kuuluu PAMin tavallisiin käytäntöihin, PAMin järjestöasiantuntija Johanna Sparf luonnehtii.

Sparf luovutti Jopon valtioneuvoston jakelukeskukseen tänään tiistaina. Pyörää koristavat magneetit, joissa on PAMin logot. Pyörän väri on valittu Sipilän mieltymyksiä ajatellen – värinä on keskustan vihreä.

PAMin jäsenmäärä kasvoi erityisen voimakkaasti ennen syyskuun puoliväliä. Esimerkiksi maanantaina 14.9. PAMiin liittyi enemmän jäseniä kuin minään muuna päivänä liiton olemassaolon aikana.

Kuvia jäsenhankintajoposta

Johanna Sparf, järjestöasiantuntija, 040 356 3346

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon