Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Merja Hirvonen Terveyspalvelualan Liiton toimitusjohtajaksi

Merja Hirvonen Terveyspalvelualan Liiton toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 29.06.2012 klo 12:37
Julkaisija: Terveyspalvelualan Liitto

Terveyspalvelualan liiton toimitusjohtajaksi on nimetty oikeustieteen kandidaatti Merja Hirvonen. Hän toimii nykyisessä tehtävässään Suomen Yrittäjissä työmarkkina-asioiden päällikkönä. Hirvosella on vuosien kokemus vaikuttamistyöstä työmarkkina- ja sosiaalipolitiikan sektoreilla, mukaan lukien työmarkkinoiden rakenteelliset kysymykset, työvoiman saatavuus ja työlainsäädännön valmistelu.

Merja Hirvonen aloittaa tehtävässään 13.8.2012.

Lisätietoja: Merja Hirvonen, p. 040 588 0841

Terveyspalvelualan Liitto on Elinkeinoelämän keskusliiton yksityistä terveyspalvelualaa edustava työmarkkina- ja elinkeinopoliittinen etujärjestö.  Liitto edustaa voimakkaasti kasvavaa palvelutoimialaa. Liittoon kuuluu noin 200 terveyspalvelualan yritystä ja yhteisöä, jotka toimivat laaja-alaisesti yksityisellä terveyspalvelualalla. Jäsenyritykset työllistävät lähes 24 000 terveydenhuollon ammattilaista noin 300 paikkakunnalla.