Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Lehdistökutsu: Etelä-Savon SOTE-foorumi ti 5.4.2016

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Lehdistökutsu: Etelä-Savon SOTE-foorumi ti 5.4.2016

Kutsu.
Julkaistu: 31.03.2016 klo 16:21
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Hyvä median edustaja,

Tervetuloa Etelä-Savon SOTE-foorumiin tiistaina 5.4.2016.

Sote -foorumin teemana on muuttuva sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmä; sen mahdollisuudet ja haasteet maakunnan hoiva- ja terveysalan yrityksille.  Foorumin tarkoituksena on keskustella sote-uudistuksen vaikutuksista maakunnan alueella. Tilaisuus koostuu alustuksista ja huipentuu yhteiseen keskusteluun aiheesta. Yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä sekä alustusten että loppukeskustelun aikana. Foorumin puheenjohtajana toimii toimitusjohtaja Heli Peltola, Geriwell Oy / Etelä-Savon Yrittäjät ry.

Aika: ti 5. 4. 2016 klo 15 – 18

Paikka: Juvan kunnanvirasto, valtuustosali, Juvantie 13, Juva

Kahvipöytä on katettuna klo 14.30 alkaen.

SOTE –foorumin puheenvuorot:

SOTE –uudistus tulee, mutta minkälainen, toiminnanjohtaja Ismo Partanen, Lääkäripalveluyritykset ry

Tulevaisuuden julkiset hankinnat, hankinta-asiantuntija Ilkka Liljander, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Palveluseteli hankintamenetelmänä, palveluseteliasiantuntija Moona Kuukka, Smartum Oy

Etelä-Savon hoiva- ja terveysalan kehittämistyö, Päivi Karhunen, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Keskustelua aiheista, puheenjohtajana Heli Peltola, Geriwell Oy / Etelä-Savon Yrittäjät ry

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittautumiset pe 1.4.2016 mennessä tästä linkistä https://response.questback.com/sekesmiksei/oc0zwv2fwu/  tai osoitteessa http://mikseimikkeli.fi/tapahtumat/2016-04/

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy luo työtä mikkeliläisille tukemalla yritysten kehitystä, kasvua ja vientiä. Miksei palvelee yrittäjiä liiketoimintasuunnitelman laatimisvaiheesta alkaen, kaikissa kehitysvaiheissa. Asiantuntijamme auttavat yrityksiä sijoittumaan, löytämään työvoimaa, kehittämään liiketoimintaa sekä luomaan kansallisia ja kansainvälisiä verkostoja. Lisää meistä www.mikseimikkeli.fi

Asiakasymmärryksen ja palveluinnovaatioiden äärellä Etelä-Savossa -hankkeessa edistetään palveluinnovaatioiden ja uusien kehittäjäkumppanuuksien syntymistä, yritysten verkostoitumista sekä yritysten yhteistyötä julkisen sektorin kanssa.