Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Kokoomusopiskelijat: Kuljetamme ihmisiä töihin ja opiskelemaan mielenosoituksen ajan

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Julkaistu: 14.09.2015 klo 12:51
Julkaisija: Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta ry

Kokoomusopiskelijat haluaa omalta osaltaan mahdollistaa suomalaisten sujuvan arjen toteutumisen perjantaina 18.9. järjestettävän Suomen liikenteen pysäyttävän “STOP” mielenilmauksesta huolimatta. Tästä syystä Kokoomusopiskelijat kyyditsevät linja-autolla ihmisiä väliä Helsingin keskusta - Espoon Otaniemi.

“Emme halua, että keskusjärjestöjen mielenosoitus ja työnseisaus turhaan vaikeuttaa sivullisten mahdollisuuksia rakentaa tulevaisuuttaan esimerkiksi opiskelemalla. On kaikkien etu, että ihmiset pääsevät töihin, luennoille ja tentteihin myös perjantaina.”, sanoo Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtaja, Daniel Lahti

Linja-auto kulkee perjantaina 18.9. kello 11:00-13:00 Kiasman edustalta Länsiväylää pitkin Otaniemeen ja samaa reittiä takaisin. Kyyti on ilmainen, ja bussi pysähtyy tarvittaessa kaikilla matkan varrella olevilla pysäkeillä. Tarkempi kulkureitti ja matka-aikataulu päivittyvät Kokoomusopiskelijoiden nettisivuille alkuviikon aikana.

Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta (Kokoomusopiskelijat) on vuonna 1960 perustettu, koko Suomessa toimiva poliittinen opiskelijajärjestö. Kokoomusopiskelijat on Kansallinen kokoomus rp:n virallinen jäsenliitto.

Daniel Lahti
Puheenjohtaja, Kokoomuksen Opiskelijaliitto Tuhatkunta