Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Joensuun oikeus- ja poliisitalon peruskivi muurataan 6.10.2015

Senaatti-kiinteistöt

Joensuun oikeus- ja poliisitalon peruskivi muurataan 6.10.2015

Kutsu.
Julkaistu: 02.10.2015 klo 13:00
Julkaisija: Senaatti-kiinteistöt

Kutsu toimituksen edustajille

Joensuuhun valmistuu uusi oikeus- ja poliisitalo syksyllä 2017.  Joensuun oikeus- ja poliisitalon peruskivi muurataan perinteisin juhlamenoin tiistaina 6.10.2015 klo 12.00 - 13.30.  Kyse on kutsuvierastilaisuudesta.

Kutsumme toimituksenne edustajat muuraustilaisuuteen, joka pidetään työmaalla, osoitteessa Pykäläkuja 1, Joensuu.

Tilaisuuden ohjelmassa on peruskiven muurauksen lisäksi musiikkia sekä puheenvuorot talon tulevilta käyttäjiltä, Senaatti-kiinteistöiltä ja urakoitsijalta.  Kahvitarjoilu.

Lämpimästi tervetuloa!

Senaatti-kiinteistöt
Outi Tarkka, viestintäpäällikkö p. 0205 811 356

Senaatti-kiinteistöt on valtion liikelaitoksena toimiva työympäristö- ja toimitila-asiantuntija. Haluamme yhdessä asiakkaidemme kanssa tehdä Suomen valtiosta uusien työnteon tapojen edelläkävijän ja luoda työympäristöjä, joissa innostutaan, onnistutaan ja viihdytään. Huolehdimme valtion kiinteistövarallisuudesta yhteiskuntavastuullisesti ja luomme osaamisellamme arvoa yhteiskunnalle. www.senaatti.fi