Etusivu » Tiedotteet » Hallitus ja valtio » Hanaholmen uudistuu – tervetuloa peruskorjauksen harjannostajaisiin!

Senaatti-kiinteistöt

Hanaholmen uudistuu – tervetuloa peruskorjauksen harjannostajaisiin!

Kutsu.
Julkaistu: 12.08.2016 klo 08:30
Julkaisija: Senaatti-kiinteistöt

Kutsu tiedotusvälineiden edustajille

Hanasaaren ruotsalais-suomalaisen kulttuurikeskuksen mittava rakennus- ja uudistushanke valmistuu Suomen 100-vuotisjuhlavuonna, ja yleisölle ovet uuteen Hanasaareen avautuvat loppukeväällä 2017.

Senaatti-kiinteistöt ja Hanasaaren kulttuurikeskus toivottavat toimittajat tervetulleiksi tutustumaan Hanasaaren kulttuurikeskuksen uudistustyöhön, joka on edennyt nyt harjannostajaisiin.

Tilaisuus järjestetään perjantaina 19. elokuuta 2016 Hanasaaressa osoitteessa Hanasaarenranta 5, 02100 Espoo.  Tutustumiskierros alkaa klo 13.00, tapaaminen työmaatoimiston edessä. Varsinainen harjannostajaisjuhla alkaa klo 14.00.

Tervetuloa!

Hanaholmen förnyas – välkommen till grundrenoveringens taklagsöl!

Ombyggnaden av Hanaholmen – kulturcentrum för Sverige och Finland, slutförs under år 2017, då Finland firar 100 år av självständighet. Dörrarna till det nya Hanaholmen öppnas för publik i maj.

Senatfastigheter och Hanaholmen önskar representanter för medierna välkomna att bekanta sig med det stora ombyggnadsprojektet, som nu nått taklagsskedet.

Välkommen till Hanaholmen fredagen den 19.8, Hanaholmsstranden 5 i Esbo. Byggnaden presenteras klockan 13.00,  träffplatsen är utanför byggplatskontor. Taklagsölet börjar klockan 14.00.

Välkommen!

Senaatti-kiinteistöt, viestintäpäällikkö Outi Tarkka p. 0205 811 356

Hanasaari-Hanaholmen, ohjelmajohtaja | programchef Maria Romantschuk p. 040 777 9700

Senaatti-kiinteistöt on valtionhallinnon työympäristökumppani. Olemme uusien työnteon tapojen ja työympäristöjen suunnannäyttäjä. Keskitetyt ratkaisumme auttavat asiakkaitamme tehostamaan toimintaansa ja säästämään toimitilakustannuksissa.  Senaatin monialaiset ammattilaiset huolehtivat valtion kiinteistövarallisuudesta ja sen tehokkaasta käytöstä. Senaatti-kiinteistöjen hallinnassa on myös merkittävä määrä kulttuurihistoriallisesti arvokasta kiinteistöomaisuutta. www.senaatti.fi