Etusivu » Tiedotteet » Häiriötiedotteet » Lassila & Tikanojan Lahden toimipisteessä käynnissä työnseisaus

Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanojan Lahden toimipisteessä käynnissä työnseisaus

Julkaistu: 04.11.2015 klo 12:45
Julkaisija: Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanojan Lahden Kiinteistöpalvelujen yksikössä on parhaillaan käynnissä työnseisaus, jolla vastustetaan viime viikolla päättyneiden yt-neuvottelujen pohjalta tehtäviä uudelleenorganisointitoimenpiteitä.

Tuotannollistaloudellisista syistä käytyjen yt-neuvottelujen pohjalta päädyttiin muun muassa yhdistämään Kiinteistöpalvelujen Lahden ja Hämeenlinnan yksiköt, mikä johtaa tiettyjen työtehtävien lakkaamiseen.

”Yhtiön kannalta tämän tyyppinen henkilöstön reaktio on todella valitettava. Laiton työnseisaus ei helpota hankalaa taloudellista tilannettamme, vaan aiheuttaa haittaa myös asiakkaillemme”, pahoittelee liiketoimintajohtaja Antti Niitynpää.

Lisätiedot:
Antti Niitynpää, liiketoimintajohtaja, L&T, puh. 0400 231167

Lassila & Tikanoja on palveluyritys, joka on muuttamassa kulutusyhteiskuntaa tehokkaaksi kierrätysyhteiskunnaksi. Yhteistyössä asiakkaidemme kanssa pienennämme jätemääriä ja pidennämme kiinteistöjen käyttöikää, ohjaamme materiaalit hyötykäyttöön sekä vähennämme raaka-aineiden ja energian käyttöä. Autamme asiakkaitamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ja säästämään ympäristöä. Yhdessä luomme hyvinvointia ja työpaikkoja. L&T toimii Suomessa, Ruotsissa ja Venäjällä. L&T:n liikevaihto vuonna 2014 oli 639,7 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 8 000 henkilöä. L&T on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.lassila-tikanoja.fi

Medialle: