Etusivu » Tiedotteet » Energia » Tommi Valento, CFA, on nimitetty Elenia Oy:n talous- ja rahoitusjohtajaksi sekä Elenia Finance Oyj:n hallituksen jäseneksi

Elenia

Julkaistu: 24.06.2015 klo 13:45
Julkaisija: Elenia

KTM, OTM Tommi Valento on nimitetty Elenia Oy:n talous- ja rahoitusjohtajaksi sekä Elenia Finance Oyj:n hallituksen jäseneksi 1.8.2015 alkaen.

Tommi Valento tulee Elenian palvelukseen Pohjolan Voima Oy:n rahoitusjohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa KPMG Oy Ab:ssa rahoituksen neuvonantotehtävissä sekä pankkisektorilla Kaupthing ja Pohjola pankeissa.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Tapani Liuhala, Elenia Oy, puh. 0400 33 11 30

Elenia Oy palvelee 415 000 kotitalous-, yritys- ja yhteiskunta-asiakasta yli sadan kunnan alueella Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Huolehdimme sähköverkon toimivuudesta ja uudistamisesta, rakennamme sähköverkkoa ja -liittymiä kumppaniyhtiöittemme kanssa. Mittaamme asiakkaidemme sähkönkulutuksen ja toimitamme energiatiedot sähkönmyyjille. Lisäksi kehitämme tulevaisuuden sähköverkkoa uutta teknologiaa hyödyntäen. Toimimme ympäristöstä huolehtien ja edistämme Suomen sähkömarkkinoiden kehitystä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki