Etusivu » Tiedotteet » Energia » Thinkflow Oy Alfa Lavalin pääjälleenmyyjäksi

Thinkflow Oy Alfa Lavalin pääjälleenmyyjäksi

Julkaistu: 03.03.2014 klo 09:08
Julkaisija: Alfa Laval Nordic Oy

Maailman johtava lämpö-, erotus- ja virtaustekniikan yritys Alfa Laval on nimittänyt Thinkflow Oy:n pääjälleenmyyjäkseen Suomessa. Thinkflow  huolehtii jatkossa Alfa Lavalin hygieenisten nesteenkäsittelylaitteiden myynnistä ja huollosta elintarvike-, juoma- ja biofarmateollisuudelle.

“Uskomme, että elintarvike-, juoma- ja lääketeollisuuden hygieenisten nesteenkäsittelylaitteiden myynti  kasvaa ja siksi olemme päättäneet vahvistaa edustustamme tällä alueella”, kertoo jälleenmyyntipäällikkö Finn Kjeldgaard Alfa Laval Nordicin hygieenisten tuotteiden liiketoimintayksiköstä.

“Thinkflown asialleen omistautunut henkilöstö palvelee asiakkaitamme hyvin. Alfa Lavalin tunnettu laatu ja laaja tuotetarjonta yhdistettynä Thinkflown asiakasläheisyyteen ja erikoisosaamiseen on ainutlaatuinen markkinaetu ”, jatkaa Finn Kjeldgaard.

Alfa Laval tarjoaa jälleenmyyjilleen kolmea kumppanuustasoa: valtuutettu-, sertifioitu- ja pääjälleenmyyjä. Kumppanuustasot määräytyvät jälleenmyyjän markkina-aseman mukaan, ja kumppanuus tuo mukanaan erilaisia lisäetuja. Pääjälleenmyyjätasoa, joka on korkein kumppanuustaso, tarjotaan kumppaneille, joilla on laaja tuntemus paikallisesta markkina-alueestaan ja jotka ovat alansa erityisasiantuntijoita. Thinkflow täyttää Alfa Lavalin kriteerit pääjälleenmyyjästä.

“Olemme lähellä markkinoita ja tiimimme tuntee laajasti hygieenisen elintarvike-, juoma- ja lääketeollisuuden haasteet. Teknisten sovellusten ja prosessien syvä ymmärrys antaa meille valmiudet täyttää kaikki asiakkaiden erityistarpeet”, toimitusjohtaja Kari Kojo Thinkflow Oy:stä sanoo.

Taru Nikulainen, viestintäkonsultti, Brunnen Communications Oy
puh. 050 325 7347, taru.nikulainen@brunnen.fi

Teija Lahti, tiedottaja, Alfa Laval Nordic Oy
puh. 09 804 04 624, teija.lahti@alfalaval.com

Kari Kojo

toimitusjohtaja, Thinkflow Oy
puh. (09) 9720 6310, kari.kojo@thinkflow.fi

Thinkflow Oy

Thinkflow Oy edustaa maailman johtavia hygieenisen elintarviketeollisuuden laitevalmistajia Suomessa. Yritys tarjoaa osaamista suunnitteluun, projektin hallintaan ja automaatioon. Thinkflown asiakkaat ovat johtavia elintarvike-, juoma- ja lääketeollisuuden tuottajia.

Thinkflow tuntee hygienisen tuotannon vaatimukset, tarjoaa asiantuntevan neuvonnan ja nopen palvelun auttaen tekemään asiakkaistaan entistä kilpailukykyisempiä. Laitetoimitukset pystytään tarjoamaan suunnittelusta asennukseen ja aina käyttöönottoon saakka. Yrityksen toimitilat sijaitsevat Keravalla ja samoissa tiloissa on myös oma varasto, josta yleisimpien hygienisten komponenttien toimitus tapahtuu.

Alfa Laval

Alfa Laval kuuluu maailman johtaviin yrityksiin lämpö-, erotus- ja virtaustekniikassa. Alfa Lavalin asiakkaiden prosesseja tehostavia laitteita, järjestelmiä ja palveluja käytetään tuotteiden lämmittämiseen, jäähdyttämiseen, erottamiseen ja kuljettamiseen.

Asiakkaat edustavat valmistavaa teollisuutta ja toimivat mm. elintarvikkeiden ja juomien, kemikaalien, lääkkeiden, tärkkelyksen, sokerin ja etanolin aloilla. Alfa Lavalin ratkaisuja käytetään myös mm. voimalaitoksissa sekä telakka- ja konepajateollisuudessa, kaivosteollisuudessa, lietteen ja jätevesien käsittelyssä, ilmastointiratkaisuissa sekä jäähdytysjärjestelmissä.

Alfa Laval Nordic on Alfa Lavalin tuotteita, järjestelmiä ja palveluita pohjoismaisilla markkinoilla myyvä yhtiö.

Alfa Lavalilla on toimintaa eri puolilla maailmaa lähes 100 maassa. Yrityksen liikevaihto oli vuonna 2013 noin 3,2 miljardia euroa ja henkilöstöä yhtiössä työskentelee 16 000. Alfa Lavalin osake noteerataan OMX:ssä pohjoismaiden suurten yritysten ryhmässä (OMX Nordic Large Cap).

www.alfalaval.com