Etusivu » Tiedotteet » Energia » Suomen ensimmäiset eEnergiamessut on avattu

Energiateollisuus ry

Suomen ensimmäiset eEnergiamessut on avattu

Julkaistu: 31.01.2012 klo 09:53
Julkaisija: Energiateollisuus ry

Ilta-Sanomien verkkosivuilla on avattu energia- ja ympäristöaiheiset eMessut. Energiateollisuus ry toimii näiden Suomen ensimmäisten virtuaalisten energiamessujen pääyhteistyökumppanina. eEnergiamessut on verkkoon rakennettu messuportaali, jonne pääsee myös Taloussanomien verkkosivuilta.

eEnergiamessut kokoaa energia-alan toimijat ja aktiiviset kohderyhmät yhteen uudella tavalla. Virtuaalinen messusivusto on kohdistettu niin kuluttajille kuin päättäjillekin. Kävijät saavat eMessuilta tietoa energia-alan yritysten arvoista, tavoitteista ja hankkeista, alan kehityksestä sekä tulevaisuuden energiaratkaisuista.

eMessujen sisältö koostuu ET:n materiaalista sekä alan yritysten omista videoista. ET:n tuottama materiaali sisältää videoita ja artikkeleita mm. energiatulevaisuuteen, energiatehokkaaseen asumiseen, sähkön ja kaukolämmön hinnanmuodostukseen, sähkökatkoihin varautumiseen sekä energian pientuotantoon liittyen.

ET toivottaa kaikki suomalaiset tervetulleeksi tutustumaan Energiateollisuus ry:hyn ja alan yrityksiin virtuaalisilla energiamessuilla osoitteeseen www.emessut.fi. eMessut ovat käynnissä 29.2.2012 asti.

Lisätiedot:
Johtaja Eeva Kalli, puh. 044 355 4400

Energiateollisuus ry (ET) on sähkö- ja kaukolämpöalaa edustava elinkeinopoliittinen ja työmarkkinapoliittinen etujärjestö.