Etusivu » Tiedotteet » Energia » Suomalainen ilmankäsittelylaitteiden valmistaja Mobair Oy tuo markkinoille uudistetun energiansiirtopuhaltimen

Scanoffice Oy

Julkaistu: 29.05.2015 klo 11:14
Julkaisija: Scanoffice Oy

Mobair 4100 energiansiirtopuhallin on nyt entistä tehokkaampi ja hiljaisempi. Olemme kehittäneet laitteen rakennetta siten, että ilmamäärä on 20% suurempi ja äänitaso alhaisempi. Mobair 4100 laite siirtää ilmalämpöpumpun jäähdytys/lämmitysenergian tehokkaasti suljettujenkin ovien taakse. Myös takkahuoneen katonrajaan pakkautuva lämpöenergia saadaan hyödynnettyä laitteen avulla. Mobair 4100 energiansiirtopuhallin on helppo jälkiasentaa oviaukon yläpuolelle.

”Scanoffice markkinoi ja jakelee Mobair laitteet pohjoismaissa, lisätiedot ja materiaalipyynnöt Timo Lindholm”

-----------------------------------------------------------------------------------

on Pohjoismaiden suurin lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Scanoffice Groupille on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina Scanoffice Groupin omassa testilaboratoriossa sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa. Vantaalla sijaitseva suomalainen yhtiö on perustettu vuonna 1984. Liikevaihto vuonna 2014 oli yli 34,5 miljoonaa euroa.