Etusivu » Tiedotteet » Energia » Sähkönkulutuksen tiukat tavoitteet asettavat uudenlaisia haasteita kiinteistön käyttäjille

Senaatti-kiinteistöt

Kutsu.
Julkaistu: 27.04.2012 klo 09:17
Julkaisija: Senaatti-kiinteistöt

Senaatti-kiinteistöt
Kutsu tiedotusvälineiden edustajille

Senaatti-kiinteistöjen energiansäästöprojekti laajenee Kotkaan

Tervetuloa tiedotustilaisuuteen, jossa kerrotaan Kotkassa alkavasta energiansäästöprojektista, jonka tavoitteena on sähkönkulutuksen alentaminen toimistorakennuksissa kansainvälisten sopimusten mukaisesti yhdeksällä prosentilla vuoteen 2016 mennessä.  Senaatti-kiinteistöjen projektissa ovat mukana valtionhallinnon toimijat Kotkan virastotalossa sekä ISS Palvelut.

Aika: perjantaina 4.5.2012 klo 09.00 alkaen
Paikka: Kotkan virastotalon ruokala, Laivurinkatu 1 - 3, 48100 Kotka

Olet lämpimästi tervetullut kuulemaan, millaisin keinoin energiatavoitteisiin on tarkoitus päästä ja millaisia tuloksia esimerkiksi Oulussa on saatu sähkön säästöstä valtion työpaikoilla.  Senaatti-kiinteistöjen energiansäästöprojekti etenee tänä keväänä useammalle paikkakunnalle eri puolille Suomea. Projekti aloitettiin vuonna 2010 Oulussa.

Tilaisuuden ohjelma:

8:30 – 9:00  Kahvit

9:00 – 9:05  Tervetulosanat

9:05 – 9.20  Energiankäyttö Senaatti-kiinteistöissä, talotekniikan asiantuntija Pasi Pipatti, Senaatti-kiinteistöt

9:20 – 9:50  Sähkön säästö valtion työpaikoilla, kehityspäällikkö Esa Halmetoja, Senaatti-kiinteistöt

9:50 – 10:00  Infonäytöt asiakasviestinnässä, Kim Härkönen, Galaxo Oy

Lisätietoja:  Esa Halmetoja,  0400 383 651, esa.halmetoja@senaatti.fi

Senaatti-kiinteistöt on maanlaajuisesti toimiva liikelaitos, joka valtion sisäisenä toimitila-asiantuntijana tuottaa ja tarjoaa tiloja ja niihin liittyviä palveluja valtionhallinnolle. Toimitilojen vuokraus, investoinnit sekä kiinteistöjen ja palvelujen kehittäminen muodostavat liiketoiminnan perustan. Toimintamme perustuu yhteiskuntavastuulliseen liiketoimintaan, hyvään palveluun, pitkäaikaisiin asiakkuuksiin ja kumppanuuteen. Tuomme tilalle ratkaisut. Yhteiskuntavastuuasioista voi lukea verkkoraportistamme http://yhteiskuntavastuuraportti2011.senaatti.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki