Etusivu » Tiedotteet » Energia » Sähkönkulutuksen tiukat tavoitteet asettavat uudenlaisia haasteita kiinteistön käyttäjille

Senaatti-kiinteistöt

Kutsu.
Julkaistu: 27.04.2012 klo 09:25
Julkaisija: Senaatti-kiinteistöt

Senaatti-kiinteistöt
Kutsu tiedotusvälineiden edustajille

Senaatti-kiinteistöjen energiansäästöprojekti laajenee Lahteen

Tervetuloa tiedotustilaisuuteen, jossa kerrotaan Lahdessa alkavasta energiansäästöprojektista, jonka tavoitteena on sähkönkulutuksen alentaminen toimistorakennuksissa kansainvälisten sopimusten mukaisesti yhdeksällä prosentilla vuoteen 2016 mennessä.  Senaatti-kiinteistöjen projektissa ovat mukana valtionhallinnon toimijat Lahden virastotalossa sekä RTK-Palvelu Oy.

Aika: perjantaina 4.5.2012 klo 14.00 alkaen
Paikka: Fellmannian auditotorio, Kirkkokatu 27,15140 Lahti

Olet lämpimästi tervetullut kuulemaan, millaisin keinoin energiatavoitteisiin on tarkoitus päästä ja millaisia tuloksia esimerkiksi Oulussa on saatu sähkön säästöstä valtion työpaikoilla.  Senaatti-kiinteistöjen energiansäästöprojekti etenee tänä keväänä useammalle paikkakunnalle eri puolille Suomea. Projekti aloitettiin vuonna 2010 Oulussa.

Tilaisuuden ohjelma:

13:30 – 14:00  Kahvit

14:00 – 14:05  Tervetulosanat

14:05 – 14.20  Energiankäyttö Senaatti-kiinteistöissä, talotekniikan asiantuntija Pasi Pipatti, Senaatti-kiinteistöt

14:20 – 14:50  Sähkön säästö valtion työpaikoilla, kehityspäällikkö Esa Halmetoja, Senaatti-kiinteistöt

14:50 – 15:00   Infonäytöt asiakasviestinnässä, Kim Härkönen, Galaxo Oy

Lisätietoja: Esa Halmetoja, 0400 383 651, esa.halmetoja@senaatti.fi

Senaatti-kiinteistöt on maanlaajuisesti toimiva liikelaitos, joka valtion sisäisenä toimitila-asiantuntijana tuottaa ja tarjoaa tiloja ja niihin liittyviä palveluja valtionhallinnolle. Toimitilojen vuokraus, investoinnit sekä kiinteistöjen ja palvelujen kehittäminen muodostavat liiketoiminnan perustan. Toimintamme perustuu yhteiskuntavastuulliseen liiketoimintaan, hyvään palveluun, pitkäaikaisiin asiakkuuksiin ja kumppanuuteen. Tuomme tilalle ratkaisut. Yhteiskuntavastuuasioista voi lukea verkkoraportistamme http://yhteiskuntavastuuraportti2011.senaatti.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki