Etusivu » Tiedotteet » Energia » Promeco Groupille myönnetty Sellihca-sertifikaatti

Promeco

Promeco Groupille myönnetty Sellihca-sertifikaatti

Julkaistu: 08.02.2012 klo 11:23
Julkaisija: Promeco

Globaalisti toimiva sähkömekaanisten järjestelmien ja palveluiden ratkaisutoimittaja Promeco Group Oy on saanut Achilles Ltd:n Sellihca-sertifikaatin. Sellihca on energiasektorin toimittajille kehitetty yhteinen pohjoismainen kelpoisuusjärjestelmä ja toimittajarekisteri.

Sellihca-sertifikaatin saamiseksi yrityksen toiminnan on täytettävä tiukat kriteerit.

– Eettiset, juridiset, toiminnalliset ja taloudelliset seikat on oltava kunnossa. Energiasektorin lisäksi haimme onnistuneesti hyväksyntää myös ydinvoimasektorin toimittajaksi, kertoo Promecon toimitusjohtaja Esa Pyöriä.

Sellihca avaa Promecolle ovet Skandinavian energiamarkkinoille

Energia-ala edustaa yhtä Achilleksen suurimmista asiakasryhmistä. Ryhmä kattaa Pohjoismaissa sekä pieniä, paikallisista yrityksiä että suuria kansainvälisiä organisaatioita, jotka vaikuttavat energiantuotannon, ydinvoiman, telekommunikaation sekä energiansiirron ja -jakelun aloilla.

– Käytännössä Sellihca toimii ostajien ja toimittajien yhteisenä foorumina.

Sellihca-hyväksynnän myötä energia-alan yritykset, kuten Fortum ja Vattenfall, ovat saavutettavissamme. Norjalaiset ovat hyvin verkostoituneita tällä alalla, mutta suomalaisena toimijana Promeco on selkeä edelläkävijä Sellihcan verkostossa, Pyöriä toteaa.

toimitusjohtaja Esa Pyöriä 050 540 3910 esa.pyoria@promeco.fi

Promeco Group Oy on maailmanlaajuisesti toimiva vaativien sähkömekaanisten järjestelmien ja palveluiden ratkaisutoimittaja. Konsernin asiakkaat ovat alallaan tunnettuja kansainvälisiä toimijoita. Promeco toimii kolmella eri liiketoiminta-alueella, jotka ovat Transportation, Industrial Machinery ja Energy & Power. Liikevaihto vuonna 2011 oli noin 56 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä 400. Konsernin pääkonttori on Kankaanpäässä, tuotantolaitokset ovat Suomessa ja Puolassa. www.promeco.fi