Etusivu » Tiedotteet » Energia » Naomi Kleinin bestseller Tämä muuttaa kaiken nyt suomeksi – myös elokuvana

Into Kustannus

Naomi Kleinin bestseller Tämä muuttaa kaiken nyt suomeksi – myös elokuvana

Julkaistu: 16.11.2015 klo 10:22
Julkaisija: Into Kustannus

Naomi Kleinin uutuusteos Tämä muuttaa kaiken – kapitalismi vs. ilmasto ilmestyy suomeksi. Ali Levis teki kirjasta elokuvan, jonka Suomen ensi-ilta on keskiviikkona 18.11. kello 18 Lens Politicassa.

Naomi Kleinin kolmas maailmanmaineeseen noussut kirja käsittelee ilmastonmuutoksen ja kapitalismin suhdetta. Yhdysvalloissa ja kirjailijan kotimaassa Kanadassa Tämä muuttaa kaiken nousi arvostelu- ja myyntilistojen kärkeen. Kirja on käännetty jo 25 kielelle.

Uusi kirja on optimistisempi kuin vuonna 2000 ilmestynyt kulttiteos No Logo tai vuonna 2007 ilmestynyt Tuhokapitalismin nousu, jotka Into julkaisee nyt pokkaripainoksina. Kleinin mukaan meidän on uskallettava ottaa tiedemiesten sanoma ilmastonmuutoksesta vakavasti ja ryhdyttävä toimiin yhdessä. Perusteelliseen taustatyöhön nojaava kirja esittelee ongelmien lisäksi myös ratkaisuja.

Naomi Klein (synt. 1970 Kanadassa) on palkittu toimittaja, kolumnisti ja kirjailija. Saatuaan esikoisensa pari vuotta sitten Klein havahtui kysymään: ”Näkeekö lapseni koskaan hirveä?”

"Ajankohtaisin ja puhuttelevin ympäristökirja sitten Äänettömän kevään", The New York Times Book Review

"Kenties ensimmäinen täysin rehellinen kirja ilmastonmuutoksesta", Time

Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@intokustannus.fi
Lisätietoja: www.intokustannus.fi, mika.ronkko@intokustannus.fi, 050 4362170

Klein, Naomi: Tämä muuttaa kaiken – Kapitalismi vs ilmasto
Into-tieto, 622 sivua
ISBN 978-952-264-405-3
e-kirja ISBN 9789522645883 (epub), 9789522645906 (mobi),
Suomentajat: Henri Purje, Teppo Eskelinen & Kaj Lipponen

Painokelpoinen kansikuva ja kirjailijakuva

Into julkaisee tieto- ja kaunokirjallisuutta sekä Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä.

intokustannus.fi | mondediplo.fi | into-ebooks.com | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus