Etusivu » Tiedotteet » Energia » Kattava kiinteistöylläpidon ekosysteemi parantaa energia- ja kustannustehokkuutta

Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Julkaistu: 22.10.2013 klo 08:00
Julkaisija: Editor Helsinki Oy / Editori.fi

Eneron Oy:n energiatehokkaan kiinteistöjohtamisen online-sovelluksen avulla voi ratkaisevasti tehostaa kiinteistöjen teknisen ylläpidon prosesseja, laskea energiakustannuksia, nostaa kiinteistön arvoa ja vähentää CO2 -päästöjä.
Ja mikä parasta, kaikki tapahtuu helposti ja nopeasti.

Eneron Oy:n toiminnan ytimessä on  kiinteistöjen energiatehokkuutta tehostava tietojärjestelmä Eneron Online. – Se on verkossa toimiva työympäristö ja ekosysteemi, jossa kaikki kiinteistöt ja kiinteistöylläpidon osapuolet tuottavat energiatehokkuutta, toimitusjohtaja Kari Hirvijärvi toteaa.

Kaiken kattava kokonaisuus
Eneron Online on kaiken kattava kiinteistöhallinnan sovellus, joka siis yhdistää yhteen paikkaan energiatehokkaan kiinteistön johtamisen, lainsäädännön, ratkaisut sekä tuote- ja palvelutarjoajat, jolloin voidaan helposti saavuttaa säästöjä kiinteistöjen energiankulutuksessa ja ylläpitoprosessissa sekä nostaa kiinteistöjen arvoa. Tyypillisiä käyttäjiä ovat Hirvijärven mukaan kiinteistöjen omistajat, kiinteistöylläpidon henkilökunta ja johto, suunnittelijat, huolto- ja asennuspalveluiden tuottajat sekä energiatehokkuuden ammattilaiset.

Prosessit haltuun
Eneron Onlinen avulla saa nopeasti ja kattavasti haltuun kaikki kiinteistöylläpitoon liittyvät prosessit aina hankesuunnittelusta, projektinhallintaan, seurantaan, raportointiin ja auditointiin saakka. Avainsanana on sovelluksen helppo ja vaivaton käyttö.

Lue koko artikkeli: http://bit.ly/1a226qe

Editori Helsinki Oy - yritysviestinnän asiantuntija

Editori.fi-asiantuntijakanava tuo esille oman alansa asiantuntijat, persoonat ja vaikuttajat. www.editori.fi

Lisätiedot: Valtteri Rantalainen | p. 09 4241 2223 | valtteri.rantalainen(a)editorhelsinki.fi | www.editorhelsinki.fi