Etusivu » Tiedotteet » Energia » Ilmanvaihtoremontti pelastaa runkorakenteet, parantaa sisäilman laatua ja tuo selviä säästöjä energiakustannuksiin

Scanoffice Oy

Julkaistu: 25.06.2014 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Suomessa on paljon rakennuksia, joissa hallitsematon korvausilman tulo aiheuttaa ylimääräisiä lämmityskustannuksia.

Ylenpalttinen lämmittäminen tulee kalliiksi ja se myös kuivattaa sisäilmaa.

Sisäilmaremonttiin ryhdytään usein liian myöhään, vasta sitten kun hallitsemattomasti rakenteiden läpi virtaava korvausilma on jo pilannut runkorakenteita.

Kiertoilmalla lämmittävä Mobair-tuloilmalaite on tehokas ratkaisu moniin huonosta sisäilmasta kärsiviin rakennuksiin. Laite tuottaa vedotonta ja suodatettua korvausilmaa läpi vuoden. Se on hyvä apu siitepölyallergiasta kärsiville, lisää asuinmukavuutta, pitää rakenteet paremmassa kunnossa ja tuo säästöjä energiakustannuksiin. Hyvä sisäilma vähentää allergioista kärsivien iho- ja hengitystieoireita. Asennus onnistuu alle päivässä.

Lisätietoja tuotteesta:  Timo Lindholm, puh. 050 3364423, timo.lindholm@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Scanofficella on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa. Vantaalla sijaitseva suomalainen yhtiö on perustettu 1984. Liikevaihto vuonna 2013 oli 30,9 miljoonaa euroa.