Etusivu » Tiedotteet » Energia » ILMALÄMPÖPUMPUN ETÄOHJAUS PUHELIMEN AVULLA – SÄÄSTÖJÄ LÄMMITYSKUSTANNUKSIIN

Scanoffice Oy

ILMALÄMPÖPUMPUN ETÄOHJAUS PUHELIMEN AVULLA – SÄÄSTÖJÄ LÄMMITYSKUSTANNUKSIIN

Julkaistu: 17.12.2014 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Uuden Scanvarm Link GSM kauko-ohjaimen avulla kodin ja vapaa-ajan asunnon ilmalämpöpumpun ohjaus onnistuu nyt ilman nettiyhteyttä.

LINK-sovelluksella  ilmalämpöpumpun voi käynnistää ja sammuttaa, lämpötilaa sekä puhallinnopeutta voi säätää ja toiminnoksi voi valita lämmityksen, jäähdytyksen, auto-asennon tai kuivauksen. Scanvarm LINK –laitetta voi ohjata myös tekstiviesteillä.

Laite lähettää hälytyksen liian alhaisesta tai korkeasta lämpötilasta ja varoittaa niin häiriöstä sähkönsyötössä kuin akun alhaisesta varaustilasta. Hälytykset on mahdollista saada samanaikaisesti 1-5 eri puhelinnumeroon.

Etäohjattavat ilmalämpöpumppumallit

-        Scanvarm: 12 ja 18

-        Mitsubishi Electric: FD-, GE-, EF-, FH- ja SF-mallit

-        Panasonic: kaikki vuodesta 2006 lähtien Eurooppaan sertifioidut mallit

Lisätietoja:  Scanoffice Oy, Mikko Anttila, 045-6357588, mikko.anttila@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Scanofficella on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa. Vantaalla sijaitseva suomalainen yhtiö on perustettu vuonna 1984. Liikevaihto vuonna 2013 oli 30,9 miljoonaa euroa.