Etusivu » Tiedotteet » Energia » ERA17-vuosiseminaari – vähemmän energiaa, enemmän etuja 22.10.

Tekes tiedottaa

ERA17-vuosiseminaari – vähemmän energiaa, enemmän etuja 22.10.

Kutsu.
Julkaistu: 08.10.2015 klo 13:06
Julkaisija: Tekes tiedottaa

Hyvä median edustaja,

Kutsumme Sinut viettämään ERA17 – Energiaviisaan rakennetun ympäristön aika 2017 -toimintaohjelman vuosipäivää lokakuussa. Luvassa on tuoreita kotimaisia näkökulmia sekä Deutsche Telekom AG:n Luis Nevesin puheenvuoro aiheesta “Profits and savings vs. sustainability and climate actions”.

Aika ja paikka: Vanha ylioppilastalo 22.10. klo 13-16:30

Ilmoittauduthan mahdollisimman pian, 14.10. mennessä.  Ilmoittautuminen onnistuu tämän linkin kautta: http://bit.ly/ERA17_vuosipaiva2015

Eero Lukin
viestintäpäällikkö, Tekes
eero.lukin@tekes.fi puh. 050 5577 715

Mikä ERA17?

Energiaviisaan rakennetun ympäristön aika 2017 -toimintaohjelman tavoitteena on, että Suomi on energiaviisauden kärkimaa ja saavuttaa vuodelle 2020 asetetut päästötavoitteet jo Suomen juhlavuonna 2017. Haluamme, että rakennettu ympäristömme toimii energiatehokkaasti ja vähäpäästöisesti. Ympäristöministeriö käynnisti ohjelman 2010.

ERA17-toimintaohjelmaa vievät yhteistyökumppaneidensa kanssa eteenpäin RAKLI, Rakennusteollisuus RT, Sitra, Kiinteistöliitto, Suomen Kuntaliitto, Tekes ja ympäristöministeriö.

Lisätieto toimintaohjelmasta verkossa www.era17.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon