Etusivu » Tiedotteet » Energia » Elenian sähkökatkokartta ja tekstiviestipalvelu ei tällä hetkellä toimi oikein – sähköttömiä asiakkaita edelleen noin 55 000

Elenia

Julkaistu: 22.11.2015 klo 07:53
Julkaisija: Elenia

Elenian sähkökatkokartta ja tekstiviestipalvelu ei tällä hetkellä toimi oikein. Ongelmaa selvitetään ja vikaa korjataan parhaillaan. Tiedotamme lisää, kun saamme tietoa mistä tilanne johtuu.

Elenian sähköverkkojärjestelmät toimivat normaalisti. Ainoastaan sähkökatkokartan näytössä ongelmia. Sähkökatkojen korjaus jatkuu täydellä teholla.

Eilisillan ja yön aina jatkuneen lumisateen vuoksi sähköttömiä asiakkaita on edelleen noin 55 000.

Lisätietoa: Heini Kuusela-Opas, viestintäjohtaja, puh. 040 5624335, Elenia Oy

Elenia Oy palvelee 415 000 kotitalous-, yritys- ja yhteiskunta-asiakasta yli sadan kunnan alueella Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Huolehdimme sähköverkon toimivuudesta ja uudistamisesta, rakennamme sähköverkkoa ja -liittymiä kumppaniyhtiöittemme kanssa. Mittaamme asiakkaidemme sähkönkulutuksen ja toimitamme energiatiedot sähkönmyyjille. Lisäksi kehitämme tulevaisuuden sähköverkkoa uutta teknologiaa hyödyntäen. Toimimme ympäristöstä huolehtien ja edistämme Suomen sähkömarkkinoiden kehitystä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki