Etusivu » Tiedotteet » Energia » Elenia suunnittelee asiakaspalvelun keskittämistä Tampereelle

Elenia

Elenia suunnittelee asiakaspalvelun keskittämistä Tampereelle

Julkaistu: 13.10.2015 klo 09:34
Julkaisija: Elenia

Elenia suunnittelee asiakaspalvelun keskittämistä Tampereelle. Tällä hetkellä Elenian asiakaspalvelu toimii Tampereella ja Helsingissä.

Elenia Palvelut Oy tuottaa asiakaspalvelua energiayhtiöille. Asiakaskunnassa tapahtuvien muutosten seurauksena Elenia Palvelut Oy:n työmäärät vähenevät merkittävästi vuoden 2016 aikana.

Elenia Palvelut Oy aloittaa 19.10.2015 yhteistoimintaneuvottelut asiakaspalvelun sopeuttamisesta vuoden 2016 aikana muuttuvaan tilanteeseen. Elenia Palvelut Oy suunnittelee asiakaspalvelutoimintojen keskittämistä Tampereelle, ja samalla Helsingin asiakaspalvelutoimintojen lakkauttamista ja enintään 36 henkilötyövuoden vähentämistä erilaisin järjestelyin.

Lisätietoja: Ville Sihvola, toimitusjohtaja, Elenia Palvelut Oy, puh. 040 560 1595

Elenia Oy palvelee 415 000 kotitalous-, yritys- ja yhteiskunta-asiakasta yli sadan kunnan alueella Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Huolehdimme sähköverkon toimivuudesta ja uudistamisesta, rakennamme sähköverkkoa ja -liittymiä kumppaniyhtiöittemme kanssa. Mittaamme asiakkaidemme sähkönkulutuksen ja toimitamme energiatiedot sähkönmyyjille. Lisäksi kehitämme tulevaisuuden sähköverkkoa uutta teknologiaa hyödyntäen. Toimimme ympäristöstä huolehtien ja edistämme Suomen sähkömarkkinoiden kehitystä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki