Etusivu » Tiedotteet » Energia » Elenia maksaa automaattisesti sähkökatkojen vakiokorvaukset sekä oman hyvityksen yli 6 tunnista

Elenia

Julkaistu: 24.11.2015 klo 12:44
Julkaisija: Elenia

Elenia maksaa omaa vapaaehtoista hyvitystä yli 6 tuntia kestäneistä sähkökatkoista sekä lakisääteistä vakiokorvausta yli 12 tunnin sähkökatkoista. Nämä hyvitykset ja korvaukset maksamme asiakkaillemme automaattisesti sähkölaskulla kuuden kuukauden kuluessa.

Hyvityksiin ja korvauksiin voi perehtyä nettisivuillamme tästä: http://www.elenia.fi/sahko/korvaukset.

Lisätietoa: Heini Kuusela-Opas, viestintäjohtaja, puh. 040 5624335, Elenia Oy

Elenia Oy palvelee 415 000 kotitalous-, yritys- ja yhteiskunta-asiakasta yli sadan kunnan alueella Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Huolehdimme sähköverkon toimivuudesta ja uudistamisesta, rakennamme sähköverkkoa ja -liittymiä kumppaniyhtiöittemme kanssa. Mittaamme asiakkaidemme sähkönkulutuksen ja toimitamme energiatiedot sähkönmyyjille. Lisäksi kehitämme tulevaisuuden sähköverkkoa uutta teknologiaa hyödyntäen. Toimimme ympäristöstä huolehtien ja edistämme Suomen sähkömarkkinoiden kehitystä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki