Etusivu » Tiedotteet » Energia » Elenia Lämmön ja Stora Enson lämpöyhteistyö jatkuu Heinolassa

Elenia

Elenia Lämmön ja Stora Enson lämpöyhteistyö jatkuu Heinolassa

Julkaistu: 18.12.2015 klo 13:00
Julkaisija: Elenia

Elenia Lämpö Oy ja Stora Enso Oyj ovat tänään allekirjoittaneet uuden sopimuksen, jonka mukaan pitkäaikainen yhteistyö jatkuu Heinolassa.

Stora Enson Heinolan Flutingtehdas tuottaa tulevaisuudessakin kaukolämmön peruskuorman Heinolassa. Elenia Lämpö puolestaan vastaa kaukolämmön huippu- ja varakapasiteetista sekä lämmön jakelusta asiakkaille. Stora Enson Heinolan Flutingtehdas on toimittanut kaukolämpöä Elenia Lämmölle vuodesta 1983 lähtien.

- Flutingtehtaan ja Elenian välinen yhteistyö on sujunut hyvässä ja rakentavassa hengessä vuosikymmenten ajan. Flutingtehtaan tavoitteena on edelleen kehittää tuotantoprosesseja kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti, ympäristö-, turvallisuus- ja energiatehokkuus huomioiden, toteaa Flutingtehtaan johtaja Ari Tanninen.

- Yhteistyömme lämmön hankinnassa Stora Enson Heinolan Flutingtehtaan kanssa on toiminut erittäin hyvin, joten yhteistyön jatkuminen on luonnollinen jatke aiemmalle yhteistyöllemme. Uusi sopimus ja yhteistyömme turvaavat kilpailukykyisen kaukolämmön hinnan sekä lämpötoimintojen kehittämisen pitkälle 2020-luvulle, kertoo aluejohtaja Janne Lamberg Elenia Lämmöstä.

Janne Lamberg, aluejohtaja, Elenia Lämpö Oy, puh. 040 504 0396
Ari Tanninen, tehtaanjohtaja, Heinolan Flutingtehdas, puh. 040 554 2604

Elenia Lämpö Oy tarjoaa asiakkaidensa tarpeisiin ympäristömyönteisiä, vaivattomia ja kilpailukykyisiä lämmitysratkaisuja. Elenia Lämpö tuottaa kaukolämpöä ja sähköä sekä myy ja jakelee kaukolämpöä ja maakaasua. Yhtiön toiminta-aluetta ovat Häme, Keski-Suomi, Pohjois-Pohjanmaa ja Heinola.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki