Etusivu » Tiedotteet » Energia » Danfossin living eco patteritermostaatti - TV:stä tuttu! Säästä jopa 23 % energiakustannuksista

Oy Danfoss Ab

Julkaistu: 16.04.2014 klo 06:00
Julkaisija: Oy Danfoss Ab

Danfoss Lämpö on valtakunnallisessa televisiossa viikoilla 16 - 20 mainoskampanjan kanssa.

Teemanamme on energiansäästö living by Danfoss patteritermostaattien avulla. Esittelemme uuden elektronisen living eco® patteritermostaattimme.

Televisiomainos on nähtävissä myös youtubessa: http://www.youtube.com/watch?v=zvx95iTQ4MY&feature=youtu.be

Danfoss on tuonut markkinoille älykkäät living eco® patteritermostaatit, joiden avulla säästetään energiaa ja lisätään asumismukavuutta. living eco® patteritermostaattien avulla voidaan päästä jopa 23 % energiansäästöihin. Vanhojen patteritermostaattien vaihtaminen uusiin on nopea ja edullinen tapa tehdä energiansäästöremontti.

Uusi living eco® patteritermostaatti ohjaa lämmitystäsi nostaen mukavuuden, käytön helppouden ja energiansäästön uudelle tasolle.

living eco® patteritermostaatti on itsenäinen ja ohjelmoitava termostaatti erittäin kustannustehokkaaseen lämmitykseen. Danfossin uuden sukupolven patteritermostaatit on suunniteltu helppoon ja nykyaikaiseen lämmityksen ohjaukseen. Modernin muotoilun ja vertaansa vailla olevan energiatehokkuuden ansiosta ne soveltuvat ihanteellisesti niin uudis- kuin saneerauskohteisiin.

Lämpöä sinne, missä sitä kaivataan.

living eco® termostaatti on suunniteltu helppokäyttöiseksi ja se voidaan asettaa lämmittämään juuri tarpeen mukaan. Älykkäät toiminnot, kuten tuuletustoiminto, auttaa säästämään energiaa. Termostaatti kytkee lämmityksen pois päältä, kun se havaitsee merkittävän pudotuksen lämpötilassa, esimerkiksi huonetta tuuletettaessa. Danfossin living eco® termostaatin poissaolotoiminnolla voidaan kytkeä termostaatti laskemaan lämpötila siksi ajaksi, kun ollaan asunnosta poissa – ja termostaatti huolehtii automaattisesti, että lämpötila on halutulla tasolla kotiin saavuttaessa.

Jari Kivelä, Tekninen päällikkö, Danfoss Lämmöltä kertoo, että kuluttajat ovat entistä tiedostavampia ja he haluavat niin asumismukavuutta kuin energiataloudellisuuttakin. Ympäristöarvot ja energiansäästö saa kuluttajat ottamaan asioista selvää. living eco® sopii erityisen hyvin omakoti- ja rivitaloihin, joihin ei haluta välttämättä uudistaa kokonaisvaltaista lämmönohjausta.

living eco® patteritermostaatin ominaisuuksia:

• tasainen huonelämpötila

• helpot asetukset ja päiväkohtaiset säädöt helppokäyttöisillä esiasennetuilla ohjelmilla

• energiaa säästävät poissaolo- ja ikkuna auki – toiminnot

• tyylikäs, palkittu muotoilu – Red Dot Design Award 2010

• voidaan korvata kaikki olemassa olevat patteritermostaatit

• nopea ja helppo asentaa

living eco® on saatavilla LVI-liikkeistä ja rautakaupoista kautta maan.

living by Danfoss tuoteperheeseen kuuluvat myös living design® ja living connect® patteritermostaatit.

Lisätietoja tuotteista löydät verkkosivuiltamme: www.living.danfoss.fi , www.lampo.danfoss.fi ja www.one.danfoss.fi

Kampanjasivusto www.living.danfoss.fi tarjoaa paljon tietoa, videoita ja vinkkejä uusista elektronista patteritermostaateista.

Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä:

Danfoss Lämpö

lampo@danfoss.fi

Danfoss on maailman johtavin yritys mekaanisten ja elektronisten komponenttien tutkimuksessa, tuotekehityksessä sekä tuotannossa. Oy Danfoss Ab on globaalisti toimivan tanskalaisen Danfoss-konsernin Suomen myyntiyhtiö.

Tuotteemme ovat oleellinen osa jokaista päivää niin kodeissa, työpaikoilla kuin teollisuudessa. Ne parantavat elämisen laatua ja edistävät ympäristön hyvinvointia säästäen energiaa asuin- ja toimistorakennuksissa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki