Etusivu » Tiedotteet » Energia » Cramo nosti energiatehokkuuden uudelle tasolle

Cramo

Cramo nosti energiatehokkuuden uudelle tasolle

Julkaistu: 18.04.2013 klo 11:15
Julkaisija: Cramo

C80-moduuli takaa lyhytaikaisenkin vuokralaisen viihtyvyyden.

Siirtokelpoisten tilojen markkinajohtaja Cramo on satsannut voimakkaasti uusien moduulien kehitystyöhön.

Cramon uusimman innovaation C80-moduulin laskennallinen lämpöhäviö täyttää matalaenergiarakennukselle asetettavat vaatimukset. Tilojen pintamateriaaleilla on paras sisäilma- eli M1-päästöluokitus. Ympäristöystävällisyyden lisäksi energiatehokkuus alentaa tilojen käyttökustannuksia ja lisää niiden viihtyisyyttä. Ilmatiiviissä C80:ssa ei vedä ja sen sisäilma on raikas ja puhdas.

­– C80 on ainoa tämän laatuluokan järjestelmä, joka on Suomessa tarjolla myös hyvin lyhytaikaiseen vuokraukseen, esimerkiksi vain vuodeksi. Monet asiakkaamme ovat olleet iloisesti yllättyneitä siitä, miten mukavia tilat ovat, kertoo Cramon Siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan johtaja Petri Moksén.

Myös useamman vuoden vuokraukseen soveltuva C80 voi olla koulu, päiväkoti tai toimisto. Kahteen kerrokseen tarvittaessa asennettava tila muuttuu asiakkaan tarpeiden mukaan.

Asiakkaalta siirtokelpoisten tilojen hankinta ei vaadi teknistä asiantuntemusta, sillä Cramon kokonaispalvelupaketti on Suomen laajin. Pakettiin kuuluvat suunnittelu, rakennuslupa-asioissa avustaminen ja toimitus sekä käytönaikainen huolto ja ylläpito.

– Asiantuntijamme löytävät kaikille asiakkaillemme oikeat, kustannustehokkaat ratkaisut laajasta valikoimastamme. Vuokra-aikamme ovat hyvin joustavat, Moksén lupaa.

Suomessa noin 15 000 lasta käy vuosittain koulua Cramon siirtokelpoisissa tiloissa. Useimmiten tiloja tarvitaan sisäilmaongelmista kärsivien rakennusten korvaajiksi. Moduulit ovat kuitenkin oiva ratkaisu myös silloin, jos työntekijöiden tai oppilaiden määrä muuttuu väliaikaisesti nopeasti.

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:

Cramo Oyj

Petri Moksén, Siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan johtaja, p. 010-6615555, petri.moksen@cramo.com

OS/G Viestintä

Mari Kuusinen, p. 040 1964374, mari.kuusinen@osg.fi

Cramo Oyj on palveluyritys, joka tarjoaa kone- ja laitevuokrauspalveluja sekä vuokraa ja myy siirtokelpoisia tiloja. Kone- ja laitevuokraus koostuu rakennuskoneiden ja -laitteiden vuokrauksesta ja vuokraukseen liittyvistä palveluista. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 14 maassa noin 400 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2 600. Vuoden 2012 liikevaihto oli 688 miljoonaa euroa. Cramon osake on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.