Etusivu » Tiedotteet » Energia » Ammattilaisen peruslamput: Megaman Pro led -sarjat

Airam Electric Oy Ab

Ammattilaisen peruslamput: Megaman Pro led -sarjat

Julkaistu: 20.04.2016 klo 16:37
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

Megaman Pro Led on ammattilaisen edullinen perussarja. Mallistoon kuuluu 19 mallia, joilla voi kattaa kaikki peruskäyttöön liittyvät valonlähdetarpeet. Lamput sopivat hyvin porraskäytäviin, ulkovalaisimiin ja muihin kohteisiin, joissa ei ole tarvetta himmentää valoa. Kaikki malliston lamput ovat A+ energialuokan tuotteita ja niillä on pitkä 25 000 tunnin käyttöikä. Valikoimassa on yleisimmät kupumallit; kynttilä-, koriste-, mainos-, vakio- sekä kohde- ja kämmenlamput. Värilämpötilat ovat lämmin valkoinen 2800 K ja kirkas valkoinen 4000 K. Lamppujen valonjako on kattava, jopa 330°.

Megaman Pro Led Dim-mallistoon kuuluu 17 mallia, joilla voi kattaa kaikki peruskäyttöön liittyvät valonlähdetarpeet, joissa myös vaaditaan lampun himmennettävyyttä. Megaman Pro led dim -lamppujen himmennykseen suositellaan led-himmentimiä.

Pro-sarja täydentyy kesällä 2016 360° valonjaon omaavilla mallistoilla.

Lisätietoja: Liitteen pdf-dokumentissa on tarkemmat tekniset tiedot lampuista. Tarvittaessa lisätietoja antaa Juha Setälä, juha.setala@airam.fi, puh. 040 354 3050.

KUVAT  http://express.airam.fi/ts/tuoteuutiset_lamput_20042016.zip

AIRAM ELECTRIC OY AB on suomalainen perheyritys, joka on ollut valon asiantuntija jo vuodesta 1921. Tarjoamme kattavan valikoiman lamppuja ja valaisimia sekä koteihin että ammattivalaistukseen. Tuotteemme on tehty suomalaisille – aina designista, helppoon käyttöönottoon, sekä suomenkieliseen käyttöohjeisiin ja asiakaspalveluun asti.

Selaa ammattivalaistuksen tuoteluetteloa:
valaisimet ja valonlähteet