Etusivu » Tiedotteet » Energia » Adato Energia Oy:n toimitusjohtajaksi DI Jan Wikström

Energiateollisuus ry

Adato Energia Oy:n toimitusjohtajaksi DI Jan Wikström

Julkaistu: 26.11.2015 klo 13:30
Julkaisija: Energiateollisuus ry

Adato Energia Oy:n toimitusjohtajana aloittaa 1.12.2015 DI Jan Wikström. Hän on tätä aikaisemmin toiminut eri tehtävissä Digia Oyj:ssä sekä toimitusjohtajana Core Lifestyle Oy:ssä ja Mediakolmio Oy:ssä.

”Tieto ja osaaminen ovat tärkeimpiä kilpailutekijöitä yritysmaailmassa. On erittäin mielenkiintoista saada mahdollisuus päästä mukaan tekemään liiketoimintaa tämän kategorian tuotteilla ja palveluilla yhdessä toimialan parhaiden osaajien kanssa. Sekä energiatoimiala että yritysten ja kuluttajien ostokäyttäytyminen ovat murroksessa. Tämä on erityisen kiinnostava ala ja paikka tehdä töitä ja päästä vaikuttamaan”, Wikström sanoo. Hän kuvaa itseään 44-vuotiaaksi perheen isäksi Töölöstä, jonka harrastuksiin kuuluvat urheilu, lukeminen ja ruoan laitto.

Adato Energian hallituksen puheenjohtaja Juha Naukkarinen on tyytyväinen, että yhtiön toimitusjohtajaksi on löytynyt henkilö, jolla on vahvaa kokemusta liiketoimintojen kehittämisestä ja digitaalisista palveluista.

Adato Energia Oy on Energiateollisuus ry:n tytäryhtiö, joka tarjoaa koulutus-, seminaari- ja viestintäpalveluita. Adaton asiakkaita ovat ensisijaisesti suomalaiset energiayritykset ja Energiateollisuus ry:n jäsenyritykset.

Lisätiedot:
Juha Naukkarinen, 050 6077