Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Vantaan kaupunki ja Samsung yhteistyöhön opetuksen kehittämiseksi

Samsung Electronics Nordic

Vantaan kaupunki ja Samsung yhteistyöhön opetuksen kehittämiseksi

Julkaistu: 08.10.2014 klo 09:31
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kaupunki hankkii opetuskäyttöön yli 16 000 tablettia.

8.10.2014. Vantaan kaupunki on päättänyt uudistaa oppimisympäristöjään ja hankkia opetuskäyttöön 16 000 Samsung Galaxy Tab 4 -tablettitietokonetta lisävarusteineen. Laitteet ovat osa Vantaan kaupungin hanketta kohti uudenlaista oppimista ja opetusta.

”Suomi on ympäri maailman tunnettu hyvästä koulujärjestelmästään. Vantaa nousee hankkeen myötä edelläkävijäksi uuden teknologian hyödyntämisessä opetuksen ja kasvatuksen apuvälineenä. Olemme ylpeinä mukana yhteistyössä, joka auttaa myös meitä ymmärtämään yhä paremmin, miten tuotteita ja palveluitamme tulee kehittää oppilaitosten tarpeisiin”, kertoo Samsungin yritysmyynnin myyntipäällikkö Ossi Luoma.

Samsung on mukana kehittämässä tulevaisuuden koululuokkaa myös yhdessä Jyväskylän yliopiston ja Oulun yliopiston harjoittelukoulun kanssa.

Lue lisää Vantaan kaupungin tiedotteesta

Simo Arvo

OS/G Viestintä

simo.arvo@osg.fi