Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » VAHVISTINMAAILMAN UUSI LIPPULAIVA - Hughes & Kettner TriAmp Mark 3

F-Musiikki Oy

VAHVISTINMAAILMAN UUSI LIPPULAIVA - Hughes & Kettner TriAmp Mark 3

Julkaistu: 30.01.2015 klo 11:47
Julkaisija: F-Musiikki Oy

VAHVISTINMAAILMAN UUSI LIPPULAIVA

Hughes & Kettner TriAmp Mark 3

Ensimmäinen TriAmp (MKI) julkaistiin vuonna 1995 ja sen seuraaja MKII vuonna 2002.

TriAmp Mark 3 –vahvistin on Hughes & Kettner  TriAmp –perheen kolmas ja uusin jäsen. Mark 3 yhdistää parhaat palat edeltäjiensä ominaisuuksista sekä lisäksi sellaista ainutlaatuista tonaalista hienostuneisuutta ja muokattavuutta, johon yksikään toinen markkinoilla oleva vahvistin ei pysty. Kitaristille tämä antaa mahdollisuudet täydelliseen ilmaisun vapauteen sekä soittotyylin ja soundin räätälöintiin.

TriAmp Mark 3:ssa on kuusi kanavaa, joiden avulla soittaja luo helposti niin 50-luvun kuulaat Twang –soundit kuin klassisen rockin säröt, modernin High Gain –soundimaailman ja mitä tahansa tältä väliltä. Lisäksi jokaisessa kanavassa on oma, räätälöity boost-toiminto jalkakatkaisijalla.

Jokainen TriAmp Mark 3: n kuudesta kanavasta  edustaa oman  aikakautensa sävyjä, jotka voidaan reitittää kolmeen toisistaan riippumattomaan päätteeseen. Näiden yhdistäminen antaa seitsemän  eri vaihtoehtoa per kanava, käytössä on parhaimmillaan jopa 150 wattia putkitehoa!

TriAmp Mark 3 on ensimmäinen vahvistin Red Box AE-ulostulolla. Red Box AE (Ambience Emulation) on uusin versio Hughes & Kettnerin alan standardiksi muodostuneesta linjaulostulosta, joka tarjoaa täydellisen 4x12 kaapin soundin ja  putkivahvistimen dynamiikan yhdistelmän. Tämä helpottaa huomattavasti työskentelyä niin studiossa kuin live-keikoillakin.

Kaiken edellä mainitun lisäksi perinteiset Hughes & Kettner –ominaisuudet (Tube Safety Control sekä MIDI –ohjaus TSM-432:lla) kuuluvat luonnollisesti pakettiin tehden Mark 3:sta ainutlaatuisen ammattilaisen työkalun.

Katso tästä Triamp teaser-video: https://www.youtube. com / watch? v = 9PW4VJsdBTk

Linkkejä:

www.hughes-and-kettner.com

Pauli Ylhäinen

Puh. 010-320 7371

s.posti. pauli.ylhainen@fi-musiikki.fi

F-Musiikki on 117 vuotias Suomen suurin soittimien vähittäismyyjä ja maahantuoja. Yhtiöllä on jälleenmyyjäverkoston lisäksi oma myymäläketju ja verkkokauppa.

F-Musiikin maahantuomia merkkejä ovat mm. Yamaha, Casio, Beyerdynamic, Klotz, D’addario, Steinway & Sons, Seiko, sekä maailman johtavat nuottikustantamot.

Yhtiön pääkonttori, logistiikkakeskus, tukkumyynti, sekä huollot sijaitsevat Vantaalla Antaksentie 4:ssä Kiinteistössä on myös pohjoismaiden suurin soitinmyymälä esiintymis,- ja kokeilutiloineen.